В Карпатах відзняли рекламну кампанію, яка викликала хвилю обурення в мережі
Світлини з презентації нового позашляховика марки Suzuki опублікували на офіційному аккаунті компанії. "Новий Jimny відправився підкорювати Карпати, а з ним команда журналістів з топових ЗМІ. Гори, смереки та справжній оффроад! Складні умови, тяжкі випробування та цікаві сюжети", — йдеться на сайті.
Проте такий рекламний хід не сподобався активістам ініціативи Free Svydovets. Про це інформують на сторінці соцмережі Facebook rahivnews. Активісти опублікували реакцію на таку кампанію на своїй сторінці: "SUZUKI Ukraine "після нас хоч потоп"? Хоча яка різниця що!? Задля тест драйву нового авто можна поїздити і по Свидовцю, і по Догясці, гідрологічній пам’ятці! Пам’ятаймо, що бізнес має бути соціально відповідальним не тільки будуючи дитячі майданчики чи сортуючи сміття у офісі!
Прокоментували цей випадок також інші користувачі соцмереж. "Не уявляю собі голову правління компанії Осаму Судзукі який дозволив би собі в Японії чи в Швейцарії заїхати своїм джипом в гірське озерце пам’ятку природи для того, щоб прорекламувати його можливості", — зазначила в дописі архітектор Рися Фабяк. Відреагували на ситуацію і в місцевому сервісі Rakhiv Problem Map, який збирає звернення щодо проблем (у тому числі й екологічних) в районі. За повідомленням сервісу, до дистриб’ютора Сузукі в Україні направили звернення із проханням обгрунтувати власну позицію. Наразі реакції немає.
Нагадаємо, що закарпатські екологи показали, як треба дбати про довкілля.