Митниця запустила онлайн-систему скарг

Державна митна служба запустила систему подання скарг онлайн. Відповідати обіцяють "людською мовою" та розглядати скарги до 5 робочих днів. Про це повідомив глава відомства Максим Нефьодов у Facebook.

Максим Нефьодов заявив, що система поки знаходиться у тестовому режимі. "В кожному регіоні виделені люди, яким будуть перенаправлятись скарги. На центральному рівні відслідковуємо статистику і об’єктивність відповіді. Але одразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму на кшталт "знизьте мита" чи "розкажіть, як імпортувати білих ведмедей". На таке відповідати не будемо", – зазначив чиновник.

Читайте також:
"Необхідно провести повну ротацію інспекторського складу Закарпатської митниці", – Ігор Бондаренко

Нефьодов додав, що з грудня планується інтегрувати систему в спільний Контактний Центр Кабміну.

Нагадаємо, цього року на Закарпатті може запрацювати нова митниця.