Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • У Верховній Раді з’явився ще один законопроєкт, яким пропонують підвищити низку штрафів для водіїв

У Верховній Раді з’явився ще один законопроєкт, яким пропонують підвищити низку штрафів для водіїв

До підбірки законопроєктів, які пропонують збільшення штрафів за ті чи інші порушення ПДР, додається ще одна ініціатива: законопроєкт №2787. Його завдання – вивести в окрему статтю Адмінкодексу порушення, пов’язані з ненаданням переваги транспорту з увімкненими спецсигналами (поліція, пожежні авто, рятувальники, екстрена медична допомога), та встановити нові розміри штрафів.

І от як запропоновано карати тих, хто не надасть перевагу у русі транспорту з увімкненими спецсигналами (світловими або звуковими): «стандартне» порушення обходитиметься у суму від 680 до 850 грн. Якщо при цьому було створено аварійну обстановку (при якій інші учасники дорожнього руху були вимушені різко змінити швидкість чи напрямок руху) – сума штрафу становитиме вже від 850 до 1020 гривень. Або водія буде позбавлено права керувати транспортними засобами на строк до одного року.

Читайте також:
Штрафи для пішоходів збільшать

Повторне протягом року вчинення котрогось зі згаданих порушень каратиметься штрафом у розмірі від 1020 до 1700 грн, або позбавленням «прав» на строк від одного до трьох років.

Загалом, ініціатива потрібна – карати нахаб, які не пропускають автомобілі пожежників, поліції чи швидкої меддопомоги, слід жорстко, - і, можливо, навіть значно більшими штрафами, ніж запропоновані в описаному проєкті. Однак є один момент, який ставить під сумнів можливість застосування цих (чи подібних) норм на практиці. Річ у тому, що оперативний автомобіль поліції, який їде на виклик чи завдання, не може зупинитись на дорозі, щоб оформити постанову на порушника, адже десь відбувається подія, що потребує негайного реагування. Тим більше не може зупинитись швидка допомога чи пожежники, аби викликати патруль, збирати свідків чи затримати порушника (якого ще й просто так затримати насправді не можна). Тож на практиці покарати водія, який не надав переваги автомобілю зі спецсигналами вдасться хіба тоді, якщо його протиправна поведінка була зафіксована на відео, можливо, отримала розголошення по соцмережах та ЗМІ, і поліція вирішить дати хід «резонансній» справі. В іншому ж разі все може закінчитись варіантом «Я – не я, машина не моя. А хто нею тоді керував – не знаю».

Нагадаємо, із січня за п’яне водіння передбачена кримінальна відповідальність.