Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Мукачівець став першим жителем області, який скористався новою послугою міграційної служби

Мукачівець став першим жителем області, який скористався новою послугою міграційної служби

Міграційна служба Закарпаття надає безкоштовну нову послугу – внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій ID-картки. Мукачівець Павло Мельник став першим жителем міста та області, який звернувся до міського відділу ГУДМС, аби отримати цю послугу.

Свій електронний паспорт чоловік оформив минулого року, оскільки хотів мати захищений сучасний документ. А внесення КЕП до його ID-картки надає паспорту ще і юридичної сили. Відкриває можливість користуватися різноманітними електронним сервісами державних органів, отримувати адміністративні та банківські послуги, не виходячи з дому.

Читайте також:
Електронний паспорт: що чекає на українців

Як повідомляє головний спеціаліст із зв’язків з громадськістю та ЗМІ ГУДМС України в Закарпатській області Ольга Поштак, наявність КЕПу значно розширить можливості українців під час користування мобільним додатком «Дія» та Порталу електронних послуг.

Послуга доступна для громадян України, які досягли 18-річного віку. Надається за бажанням і безкоштовно. Власники раніше виданих ID-карток для внесення КЕПу можуть звернутися до будь-якого підрозділу міграційної служби.

Якщо ж людина тільки подала документи на оформлення електронного паспорта, то активувати свій цифровий підпис вона зможе при отриманні готового документа в підрозділі за місцем реєстрації. Для запису КЕП на чип ID-картки потрібен PIN-код (PIN 2), який особисто вказується  власником електронного паспорта під час його отримання.

До речі, усі працівники ГУДМС в області, які є власниками паспорта громадянина України у формі ID-картки, підтримали запровадження цієї послуги і активували кваліфікований електронний підпис у своїх електронних документах.