Закарпатці застрягли на українсько-словацькому кордоні майже на тиждень
На українсько-словацькому кордоні, перехід Ужгород-Вишнє Нємецьке днями застрягли декілька вантажівок, що прямували до країн ЄС. Зокрема, йдеться про 7 каміонів, серед яких 2 – власність ДП «ТУП Україна». Як розповіли в компанії виданню "PMG.ua", ще в понеділок, 23 березня вантаж прибув на КПП, де його заблокували. Наступного дня, у вівторок, прибув експерт для оцінки вантажу, чи не є той товаром медпризначення. Варто зазначити, що ДП «ТУП Україна» є дочірнім піприємством німецької фірми «TUP GmbH», і на ринку України працює з 2004 року. Компанія виготовляє деталі внутрішнього оснащення автомобільного інтер’єру, а саме – пошиву автомобільних чохлів, і є Уповноваженим експортером. Після перевірки вантажу нічого не змінилося – машини так і залишилися чекати невідомо чого. «Ми б хотіли розібратись, у чому причина такої затримки. Дана ситуація, перш за все, є фінансовими витратами.
Адже замовник не отримав товар вчасно. Крім того, йдеться про нашу репутацію – без офіційної заяви митниці неможливо довести, що затримка сталася не з нашої вини», – каже керівник компанії Євгеній Грабовчак. У вівторок була нарада у губернатора області, де було підняте дане питання. Пообіцяли розібратись, але результатів і пояснень – нема, каміони продовжуть стояти, – каже Євгеній Євгенійович. Звертались і на гарячу лінію митної служби – там теж не пояснили причини того, що весь вантаж застряг на митниці. «Ви ж знаєте, що є лист СБУ» (йдеться про заборону експорт товарів протиепідемічного призначення, – ред.) – оце і все пояснення, – каже керівник компанії. Сьогодні, 28 березня, близько 10 години ранку вантажівкам таки дозволили проїзд, правда, ніякого акту компанія так і не отримала.
Як і інформації про причини інциденту. «До кого звертатись – незрозуміло. Незважаючи на складну ситуацію, яка зараз не лише в нашій країні, але і в усьому світі, ми намагаємось і далі працювати та піклуватись про наших робітників, подбавши про їхню безпеку. Але такі затримки, на жаль, впливають на своєчасність виплати заробітної плати працівникам, нашу роботу та підривають репутацію перед закордонними контрагентами: хто захоче працювати з компанією, яка не може дотримати домовленостей? Хочеться бути впевненим, що це було лише непорозуміння, і таке не повториться в майбутньому» – резюмує Євгеній Грабовчак.