Робота в офісі: нові правила
Міністерство охорони здоров’я роз’яснило правила роботи для офісних працівників та їх роботодавців під час карантину. Про це інформують у пресслужба МОЗ. "Працівники офісів знову можуть повернутися на свої робочі місця. Проте, щоб робота в приміщенні була безпечною для здоров’я, потрібно дотримуватися певних протиепідемічних правил", — йдеться у повідомленні.
Зокрема, власники офісів мають забезпечити приміщення рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками; на вході має бути організоване місце для обробки рук антисептиком; перед входом в офіс потрібно нанести маркування з дистанцією у 1,5 м; приміщення потрібно провітрювати та робити вологе прибирання кожні 2 години, а осіб, які знаходяться в групі ризику, тимчасово відсторонити від роботи.
Працівникам потрібно проводити температурний скринінг перед початком робочого дня, в приміщенні носити маску, уникати людей із симптомами респіраторних захворювань. Гості та відвідувачі приміщень мають дотримуватися дистанції, носити маску, тощо.