Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Українці назвали найбільш популярні подарунки на 8 Березня

Найбільш популярним подарунком на Міжнародний жіночий день 8 Березня серед українців є квіти. За останні два роки значно зросло бажання жінок отримати в подарунок романтичну подорож. Про це свідчать дані опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

За даними опитування, у 2021 році перші три подарунки, які жінки очікують, це квіти (18%), турбота та увага (16%), романтична подорож (13%). Далі за очікуваннями жінок йдуть ювелірні прикраси (5%), романтична вечеря (4%) та парфуми чи косметика (4%). Книга займає одне з останніх місць за весь час вимірювань з 2009 року, її бажають отримати 1% жінок. У порівнянні з 2019 роком найбільше зросли очікування щодо романтичної подорожі – з 5% до 13%.

За останні два роки з 10% до 5% зменшилась кількість чоловіків, яким нема кому дарувати подарунки і з 13% до 12% зменшилась кількість жінок, яким нема від кого отримувати подарунки.

Читайте також:
Гарні привітання з 8 Березня своїми словами: поздоровлення та побажання жінкам

Бажання жінок та плани чоловіків здебільшого співпадають, різниця є лише по декільком подарункам. Найбільша різниця для ювелірної прикраси, її хотіли б отримати в подарунок 5% жінок, 9% чоловіків мають намір її дарувати. Романтичну вечерю бажають отримати у подарунок 4% жінок, 7% чоловіків планують зробити саме такий подарунок. Автомобіль бажають отримати 2.5% жінок, а хотіли б його подарувати 5% чоловіків

Як зазначають соціологи, є й потенційні "розчарування", яких тільки два. Це турбота, увага і добре слово, які бажають отримати 16% жінок, а хотіли б надати лише 8% чоловіків і романтична подорож, у яку бажають поїхати 13% жінок, і лише 10% чоловіків планують зробити саме такий подарунок.