Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Нардеп Шевченко витратив на рекламу в 25 разів більше, ніж задекларував

Народний депутат, екс-кандидат на посаду президента Олександр Шевченко задекларував 3,2 мільйона гривень витрат на рекламу, хоча мав би задекларувати щонайменше 85 мільйонів гривень. Про це повідомляє громадський рух ЧЕСНО.

Відзначається, що активісти дійшли такого висновку, проаналізувавши декларацію Шевченка за 2018 рік. У ЧЕСНО підрахували, що торік центральні телеканали показали понад 4200 роликів на підтримку Шевченка.

"Комерційна вартість такого обсягу реклами, згідно з розцінками телеканалів, 2018 року мала б сягати щонайменше 85 мільйонів гривень", – йдеться в повідомленні. За інформацією ЧЕСНО, партія "УКРОП", від якої висувався Шевченко на виборах, торік не витрачала коштів на телерекламу, тож, хто за неї сплачував, не відомо.

Водночас, під час президентської кампанії Шевченко використовував також рекламу в соцмережах, ґуґл-рекламу, брав участь в ефірах регіональних телеканалів. У ЧЕСНО припускають, що найімовірніше, загальна вартість його кампанії 2018 року була ще вищою.

Зазначається, що рух звернувся до Шевченка з проханням пояснити походження коштів на ці витрати, однак відповіді не отримав. Його прес-служба також проігнорувала запит. Відповіді з офіційної електронної пошти, зазначеної на сайті політика, також не надійшло.


 
Повідомляється, що виборчий фонд кандидата Шевченка становив 68,2 мільйони гривень.