Термінали "ПриватБанку" почали давати збій

Економіка  17 серпня 2021 року, 12:56 4536

У "ПриватБанку" почали давати збій термінали. Клієнти фінустанови відзначають, що після внесення грошей – вони не надходять на рахунок.

Зокрема, замість зарахування коштів термінали видають помилки. Про це свідчать скарги користувачів на "Мінфіні".

Наприклад, один із клієнтів "ПриватБанку" зазначив, що вніс у термінал понад 23 тисячі гривень. Відповідні кошти він розмістив для розрахунків за кредитами.

Читайте також:  "ПриватБанк" звернувся до клієнтів із важливим повідомленням

Гроші необхідно було внести до 25 числа, щоб не платити відсотки. Однак банк не зарахував їх і видав помилку. В результаті у людей з’являється ризик нарватися на штрафи від фінустанови. Крім того, бувають випадки, коли термінал блокує ще й банківську картку.

"Термінал заблокував мої гроші й картку. Минув уже тиждень, я досі не отримав свої гроші назад. Ці гроші були призначені для оплати рахунків, пеня зростає, банк стверджує, що потрібно чекати до 14 днів", – зазначив клієнт "ПриватБанку".

У фінустанові скарги приймають і обіцяють розглянути їх протягом двох тижнів.

Джерело: Обозреватель
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 0