Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

По всьому Закарпаттю проводять моніторинг цін на продукти

По всьому Закарпаттю проводять моніторинг цін на продукти

З метою забезпечення цінової стабільності на Закарпатті проводять моніторинг цін на товари, що мають істотну соціальну значущість. Як повідомила в. о. начальника ГУ Держпродспоживслужби в області Сніжана Локес, для цього в кожній територіальній громаді працюють 15 моніторингових груп.

ВІДЕО ДНЯ

"Ми фіксуємо ціни на низку окремих продуктів – борошно пшеничне, макаронні вироби, яйця, вершкове масло, молочна продукція, овочі, лікарські засоби та бензин марки А-92, А-95", – зазначила Сніжана Локес.

Читайте також:
З’явилась важлива інформація про ціни на бензин та дизельне паливо
Реклама

В умовах дії воєнного стану Управління працює в посиленому режимі. На цьому наголосив в. о. заступника начальника ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області Анатолій Рижиков. Станом на сьогодні моніторингові групи порушень не виявили. 

Про встановлення цін та торговельних надбавок на товари розповіла Іванна Цибик, завідувачка сектору контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області.

Реклама

За її словами, Уряд запровадив державне регулювання і декларування цін на хліб житньо-пшеничний, батон, крупу гречану, цукор-пісок, борошно пшеничне вищого ґатунку, макаронні вироби вітчизняного виробництва (вермішель з борошна пшеничного вищого ґатунку), молоко пастеризоване жирністю 2,5 відсотка (у плівці), олію соняшникову, яйця курячі категорії С1, птицю (тушку курячу) та масло вершкове жирністю 72,5 відсотка.

"На ці товари з урахуванням усіх рекламних, маркетингових, логістичних та інших послуг запроваджено регулювання торговельної надбавки у розмірі не більше 10% оптово-відпускної ціни. На всі інші товари роздрібні ціни формують у режимі вільного ціноутворення", – прокоментувала Іванна Цибик, додавши, що вартість соціально значущих товарів, якщо порівняти з 23 лютим, зросла, але в цілому через підвищення оптово-відпускних цін.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно