Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • ПриватБанк розповів, чиї гроші перевірять та кого попросять надати підтвердження доходів

ПриватБанк розповів, чиї гроші перевірять та кого попросять надати підтвердження доходів

ПриватБанк розповів, чиї гроші перевірять та кого попросять надати підтвердження доходів

ПриватБанк просить своїх клієнтів не хвилюватись з приводу фінансового моніторингу, який може здійснюватись під час воєнного стану. Пресслужба фінустанови наголошує, що абсолютна більшість переказів не потребують додаткових підтверджень клієнтів.

ВІДЕО ДНЯ

Зараз 99% платежів здійснюються в автоматичному режимі й проведення "ручної" перевірки не потребується. Автоматизована система допомагає мінімізувати звернення до клієнтів і покликана виявляти саме ті операції, що можуть становити ризик для клієнтів та банку.

Читайте також:
Жодних додаткових витрат: ПриватБанк запустив новий сервіс
Реклама

ПриватБанк наводить приклад, що навіть півмільйонні фінансові операції протягом місяця не обов’язково потребуватимуть "ручного" фінмоніторингу. Банк навіть в таких випадках буде робити все можливе, аби встановити джерела походження грошей з уже наявної у фінустанови інформації.

Чиї гроші все ж перевірять

Фінансовому моніторингу, згідно з інформацією пресслужби фінустанови, підлягатимуть кошти тих клієнтів, у яких виявлять значну різницю між реальним фінансовим становищем та обсягом операцій по рахунках. Саме в таких випадках банк буде звертатись до клієнтів задля надання пояснень, а за можливості, підтверджуючих документів.

Реклама

"Будь-які обмежувальні дії не є поширеною практикою банку і застосовуються виключно в межах законодавства і за відсутності інших шляхів з’ясування питання", – наголошують у Приваті.

Звернення буде робитись особисто і в той спосіб, який для клієнта є зручним.

"Надати пояснення і документи клієнт може як у відділення банку, так і онлайн", – додає ПриватБанк.

Реклама

Раніше повідомлялось, що із 6 липня ПриватБанк встановив ринковий курс валютообміну для безготівкових операцій.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно