Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Досі існує плутанина: Нафтогаз озвучив важливе пояснення для українців

Досі існує плутанина: Нафтогаз озвучив важливе пояснення для українців

Газопостачальна компанія Нафтогаз України оприлюднила інформацію, яка наразі цікавить багатьох українців. У пресслужбі Нафтогазу пояснили споживачам різницю між газопостачальною компанією та оператором газорозподільних мереж (ГРМ).

ВІДЕО ДНЯ

"Сьогодні серед споживачів досі існує плутанина в обов’язках різних компаній, зокрема Нафтогазу та облгазів. Даємо розлоге пояснення, щоб кожен споживач розумів, за що сплачує кошти, та як можна захистити власні права", – зазначили у пресслужбі компанії.

Читайте також:  Нафтогаз пояснив споживачам, як змінити постачальника газу

Реклама

Газопостачальна компанія напряму продає газ населенню. Зокрема, вона відповідає за:

  • ціну на газ;
  • питання боргу чи переплати;
  • платіжки для оплати за спожитий ресурс;
  • консультації з приводу способів оплати та роботи онлайн-сервісів компанії.
Реклама

Основним завданням газопостачальної компанії є забезпечення клієнта газом і створення зручного клієнтського сервісу. А от сам газ вона постачатиме "трубою", що належить оператору ГРМ (облгаз).

Зазначимо, що з початку війні кількість газопостачальних компаній в Україні суттєво зменшилась – від 50 до 12.

Натомість оператор газорозподільних мереж забезпечує розподіл (доставку) газу. Таких компаній понад 40 в Україні. Йдеться саме про облгази.

Реклама

Основне завдання оператора ГРМ — це технічне обслуговування труб, усунення аварій, забезпечення необхідного тиску в мережах та отримання плати за доставку (розподіл) газу.

Завдання облгазів наступні: 

  • передача показань лічильника;
  • нарахування коректного об’єму спожитого газу;
  • виклик контролера;
  • обстеження, ремонт та заміна мережі газопроводів;
  • отримання оплати за розподіл (доставку) газу;
  • установка/заміна/ремонт/повірка лічильника або встановлення будь-якого газового обладнання;
  • контроль якості газу.

Якщо в споживачів є питання, які необхідно вирішити або ж пояснити, то Нафтогаз закликає телефонувати за цими номерами: +38 066 300 28 88; +38 098 300 28 88; +38 093 300 28 88.

Нагадаємо, раніше Нафтогаз звернувся до українців з інформацією про оплату рахунків.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно