ПриватБанк звернувся до клієнтів після відключень світла

Економіка  24 листопада 2022 року, 09:25 10312

Значна частина України після ракетних обстрілів росії залишилась без електроенергії, частково мобільного інтернету та зв’язку. В багатьох населених пунктах не працюють банкомати та термінали. Тому ПриватБанк після відключень світла звернувся до клієнтів.

У банку запевнили, що сервіс Приват24 працює безперебійно. Більшість банківських послуг наразі доступні клієнтам через веб-версію Приват24 або через мобільні застосунки цілодобово.

Читайте також:  ПриватБанк опублікував попередження для українців через резонансний випадок

У фінустанові заспокоюють клієнтів, що за умов аварійних відключень електрики банк продовжує працювати завдяки перенесенню цифрових потужностей до хмари та резервним джерелам електроживлення та доступу до інтернету. 

Українцям також радять під час аварійних відключень звернутись до найближчого чергового відділення ПриватБанку, яке працюватиме в окремому режимі.

Нагадаємо, нещодавно українка повідомила про проблеми з купюрами 500 і 1000 гривень.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 0