Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Кошти мають повернути на картку: ПриватБанк оприлюднив важливе повідомлення

Кошти мають повернути на картку: ПриватБанк оприлюднив важливе повідомлення

В Україні вже понад місяць щодня відключають електроенергію. Світла нема багато годин підряд, а відключають його не завжди за графіком.

ВІДЕО ДНЯ

Тому такі відключення можуть застати українців зненацька. Зокрема, і під час користування банкоматом чи терміналом. І тоді виникає питання: "Як повернути гроші, якщо при користуванні банкоматом або терміналом вимкнули електроенергію?".

Тому у ПриватБанку оприлюднили важливе повідомлення і пояснили алгоритм дій. По-перше, необхідно негайно звернутись на гарячу лінію 3700 і подати заявку на повернення коштів.

Реклама
Читайте також:
Стало відомо, як працюватимуть банки на свята, з 30 грудня по 2 січня

Далі потрібно вказати адресу терміналу, його номер, внесену суму та приблизний час проведення платежу. 

Реклама

Після цього, як пояснюють у пресслужбі ПриватБанку, заявку опрацюють, гроші в терміналі перерахують, а недоотримані кошти мають повернути на банківську картку.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк озвучив важливу інформацію про міжнародні перекази.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно