"Нова пошта" звернулась до клієнтів після інформації про збій у роботі
Як уже повідомлялось, другий день підряд у роботі "Нової пошти" фіксують збої. Компанія надала офіційний коментар стосовно ситуації, що склалась.
ВІДЕО ДНЯУ повідомленні пресслужби логістичного оператора зазначається, що через технічний збій мобільний застосунок "Нової пошти" та сервіс авторизації, який дозволяє зайти в бізнес-кабінет, тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.
Реклама"Усім, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, – найближчим часом зателефонує оператор "Нової пошти" і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі", – йдеться у зверенні пошти до клієнтів.
Водночас усі послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги клієнт можна отримати у будь-якому відділенні. Усі інші цифрові точки контакту – API та сайт – працюють.
РекламаУ "Новій пошті" зазначають, що вони докладають зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку.