Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Якщо будете міняти 100 доларів: для людей озвучили важливу інформацію

Якщо будете міняти 100 доларів: для людей озвучили важливу інформацію

ПриватБанк надав важливе пояснення для українців.

Нещодавно в соцмережах поширили інформацію про те, що, мовляв, у відділенні банку під час обміну 100 доларів у людей вимагають документи та просять пояснити походження валюти. Про це у Tik-Tok розповіла одна українка.

ВІДЕО ДНЯ

За її словами, вона хотіла обміняти 100 доларів у відділенні ПриватБанку. Але у фінустанові вимагали надати паспорт, номер телефону і пояснити походження цих коштів. Жінка додала, що вона відмовилась надавати таку інформацію і в цьому відділенні банку долари не обміняла. Натомість пішла до іншого обмінника, де змогла обміняти гроші.

Читайте також:
Небезпечні 100 доларів: для українців озвучили уточнення про обмін
Реклама

У службі підтримки ПриватБанку відреагували на цю ситуацію і надали роз’яснення. Там пояснили, що вони не запроваджували жодних нових вимог для обміну невеликих сум. Тобто, якщо людина хоче обміняти 100 доларів на гривні, то фінустанова не буде запитувати, звідки взялись ці гроші.

Українцям пояснили, що перевіряти походження грошей можуть тільки у тому випадку, коли операція по банківській картці перевищує 150 000 гривень на добу. Адже така процедура передбачена чинним законодавством щодо фінмоніторингу. Натомість будь-який обмін грошей, який не досягає цієї суми, під обов’язкову перевірку не підпадає.

Реклама

Щодо випадку, про який у соціальних мережах розповіла жінка, у ПриватБанку зазначили, що, ймовірно, цей інцидент пов’язаний або із помилкою працівника фінустанови, або з неправильною інтерпритацією його слів.

Нагадаємо, раніше видання писало про те, які зміни запровадив ПриватБанк для своїх клієнтів.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно