Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

У Мукачеві заборонять маршрутки, переобладнані з вантажних авто

У Мукачеві заборонять маршрутки, переобладнані з вантажних авто
До кінця цього року влада Мукачеві (Закарпатська обл.) має намір затвердити нові Правила проведення конкурсів з визначення перевізників, які обслуговують маршрути міського транспорту. Крім...

До кінця цього року влада Мукачеві (Закарпатська обл.) має намір затвердити нові Правила проведення конкурсів з визначення перевізників, які обслуговують маршрути міського транспорту.

ВІДЕО ДНЯ

Крім стандартного набору вимог (наявності нової техніки, штатного технічного та медичного персоналу та власних автобаз), місцеві чиновники хочуть змусити підприємців придбати автобуси для інвалідів і відмовитися від використання маршруток, переобладнаних з вантажних у пасажирські.

Проект рішення «Про затвердження порядку проведення конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах у Мукачеві» буде розглянуто на найближчому засіданні виконавчого комітету міської ради. Як розповіла «ДС» начальник відділу економіки міськради Світлана Васильцун, внести зміни в існуючі правила перевезення вимагає постанова Кабінету Міністрів України № 1081, прийнята ще в грудні 2008 р. Згідно з цим документом відбір перевізників повинен здійснюватися виходячи з кількості балів, які виставила конкурсна комісія претендентам на маршрути. Найвищі оцінки отримають компанії, в активі яких є нові автобуси (до року експлуатації), а досвід роботи на ринку перевищує 10 років. Додатковою перевагою є наявність власної або орендованої бази для зберігання автотранспорту, штатних інженерів і медичного персоналу.

Реклама

Перелічені вище вимоги, передбачені постановою Кабміну, чиновники вирішили доповнити власними. Зокрема, на кожному з 24 міських маршрутів (всього їх обслуговують 70 одиниць автотранспорту) повинен курсувати як мінімум один низькопідлоговий автобус для інвалідів, а з 1 січня 2012 р. перевізники заборонять використовувати техніку, переобладнану з вантажної в пасажирську. Ще одним нововведенням стане скорочення з п'яти до трьох років терміну дії договорів, що укладаються між міськрадою та переможцями тендерів. «В останні роки компанії не дуже активно оновлюють свій рухомий склад. Необхідність частіше брати участь у конкурсі змусить їх купувати нову техніку », - пояснює Світлана Васильцун.

Перший тендер за новими правилами повинен відбутися у лютому-березні наступного року. Втім, перевізники вже зараз прогнозують, що частина працюючих у Мукачево фірм змушені будуть піти з ринку. Відмова від переобладнаних маршруток спричинить необхідність оновлення рухомого складу, що для них занадто накладно. За словами директора компанії «Служба перевезень» Івана Балоги, не всі підприємці осилять і закупівлю транспорту для інвалідів. «Якщо вартість звичайного автобуса складає близько 300 тис. грн., То для обслуговування людей з обмеженими можливостями - не менше 500 тис. грн. Враховуючи, що один перевізник може обслуговувати кілька маршрутів, я не уявляю, де взяти такі кошти », - підкреслює він. Також пан Балога зазначив, що особливістю автотранспорту для інвалідів є низький кліренс, тоді як стан міських доріг залишає бажати кращого. На його думку, ця техніка не пристосована для експлуатації в таких умовах, буде постійно виходити з ладу, що приведе до додаткових витрат на ремонт.

Реклама

Частина бізнесменів обурилися, що конкурсна комісія буде віддавати пріоритет компаніям, що працюють на ринку більше 10 років. Вони стверджують, що таким чином влада сприяє монополізації ринку, витісняючи з нього новачків. А це в свою чергу призведе до скорочення рівня конкуренції та підвищенню цін на проїзд.

Олександра Некращук

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно