Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Геннадій Москаль запевнив, що 90% ремонту доріг на Закарпатті фінансуються за рахунок "дорожнього експерименту"

Геннадій Москаль запевнив, що 90% ремонту доріг на Закарпатті фінансуються за рахунок "дорожнього експерименту"

90 відсотків доріг, на які оголошені тендери, а зараз проходять торги і йде підписання договорів, фінансуються з "дорожнього експерименту", тобто із перевиконання Закарпатською митницею планових надходжень. Про це повідомив очільник області Геннадій Москаль.

ВІДЕО ДНЯ

"Список усіх цих доріг давно затверджений Бюджетним комітетом Верховної Ради України, Міністерством інфраструктури і Службою автомобільних доріг, тому ніхто з політиків не має до цього жодного відношення", – наголосив голова Закарпатської ОДА.

Список доріг на Закарпатті, фінансування яких включене в "дорожній експеримент":

Реклама

Яблуницький перевал – Рахів – Мукачево (на капітальний ремонт дороги вже освоєно 115 мільйонів гривень);

Ужгород – Самбір;

Реклама

Хуст – Долина;

Перечин – Свалява;

Іршава – Виноградів (у межах с. Заріччя);

Реклама

Іршава – Виноградів (від с. Ком’яти до с.Онок і далі до Виноградова);

Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я;

Міжгір’я – Синевир;

Виноградів – Теково – Неветленфолу;

Свалява – Довге – Липча (від с. Довге до с. Липча);

Свалява – Довге – Липча (від м. Свалява до с. Довге),

Кольчино – Пузняківці (Мукачівський район);

Реклама

Майдан – Новоселиця (Міжгірський район);

Рахів – Богдан – Луги (в бік Говерли);

Красна – Усть Чорна – Руська Мокра – Німецька Мокра (Тячівський район);

Усть Чорна – Лопухів (Тячівський район);

Тур’я Ремета – Лумшори (Перечинський район);

Рахів – Косівська Поляна – Кобилецька Поляна (Рахівський район);

Берегово – Кам’янське (Берегівський – Іршавський райони);

Реклама

Нижні Ворота – Верецький перевал (Воловецький район);

Новоселиця – Лісковець (Міжгірський район);

Лісковець – Рекіти (Міжгірський район);

Ізки – Верхній Студений (Міжгірський район);

Луг – Косівська Поляна (Рахівський район);

Тячів (округла) – Вільхівці Лази (Тячівський район);

Угля – Мала Уголька (Тячівський район);

Реклама

Іванівці – Щасливе (Мукачівський район);

Горонда – Баркасово (Мукачівський район).

Крім того, є дороги, ремонт яких фінансується з Державного фонду регіонального розвитку, обласного бюджету, районних, міських та сільських бюджетів, однак виділення коштів із місцевих бюджетів неспівмірне з фінансуванням за рахунок "дорожнього експерименту".

Нагадаємо, що в кінці минулого року Верховна Рада України включила Закарпатську область в експеримент, який передбачає спрямовувати на ремонт автодоріг 50 відсотків коштів від перевиконання щомісячних планових надходжень митниць (так званий "дорожній експеримент").

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно