"Вибір країни" – премія, яка дає ряд можливостей

В Україні є вже кілька премій, які визначають кращих з кращих у різних галузях економіки. Та є одна премія, яка якісно вирізняється з-поміж інших. Вона увібрала в собі кращий світовий досвід і, водночас, враховує національну специфіку.

"Ми дослідили роботу 20 рейтингових агентств, 9 методик дослідження ринку, опитали фокус-групу зі 100 компаній, які ставали лідерами ринку. Взяли краще, врахували національну специфіку і створили премію, яка не просто відзначає досягнення, а й допомагає ще більше піднімати планку", – так розповідає про компанію ТОВ "Вибір країни" її генеральний директор Руслан Валерійович Лірник.

"Вибір країни" існує вже 6 років. За цей час понад 600 організацій стали володарями різних статусів.

Щороку компанія визначає 150 номінацій. За цими поважними цифрами величезна кількість історій успіху.

Премія стимулює розвиток
Премія стимулює розвиток

Перевагами "Вибору країни" є те, що лідером може стати як велика організація, так і невелика компанія. Шанси рівні у всіх – враховується економічна ефективність, а не розмір. І це дає можливість невеликому бізнесу стати в один ряд з такими організаціями, як ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КИЇВМІСЬКБУД", ТОВ "СІРІУС-ПУЛЬТ", АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ФАРМАК". Всі вони свого часу отримали нагороду і використовували її в своїх рекламних акціях.

Організації, які отримали нагороду Вибір країни
Організації, які отримали нагороду Вибір країни

Премія "Вибір країни" – вивчає та аналізує 49 відкритих джерел інформації про українські компанії та має підтримку у відомої маркетингової компанії Creativ Corner Agency. Що це означає? Організації, які співпрацють з Creativ Corner Agency зобов’язані дотримуватися стандартів проведення досліджень. Крім того, вони отримують персоналізоване керівництво по застосуванню цих стандартів у своїй країні. У сукупності це гарантує високу якість і прозорість дослідницьких проектів.

Принципи чесності та відкритості "Вибору країни" наступні:

  1. Один лідер. Нагорода вручається тільки одній компанії в кожному виді діяльності і підтверджує її високі досягнення за минулий рік.
  2. Об’єктивна оцінка. Оцінка враховує показники прибутковості, зростання прибутку, фінансову стійкість і місце компанії на ринку.
  3. Світові стандарти. Компанія аналізує дані за методикою Creative Corner Agency, яку використовують у всьому світі. Методика гарантує прозорість і якість.
Вибір країни – премія, якою нагороджуються кращі компанії УкраїниВибір країни – премія, якою нагороджуються кращі компанії України

Відбір кращих проходить у три етапи:

  1. Маркетинговий аналіз і дані Держкомстату. Чистий дохід, рентабельність активів, боргове навантаження, частка ринку, абсолютний і відносний приріст виручки за рік, середній приріст за 3 роки і т.д.
  2. Розрахунок FinScore і MarketScore. FinScore – індекс фінансової стійкості. Він відображає стан ліквідності і платоспроможності. MarketScore – скоринговий індекс ринкової потужності.
  3. Ранжування. На останньому етапі аналітики «Вибір країни» зводять всі отримані дані і складають рейтинг, виявляючи 5 лідерів в кожному виді діяльності.
Вибір переможців здійснюється експертною комісією за методикою агенства Creative Сorner Agency
Вибір переможців здійснюється експертною комісією за методикою агенства Creative Сorner Agency

Приймаючи статус переможця, кожна компанія отримує:

  • право використовувати логотип і звання в будь-яких маркетингових цілях безстроково;
  • про компанію, як переможця, буде розміщено інформацію на сайті "Вибір країни";
  • про переможця говоритимуть на провідних новинних сайтах України;
  • комплекс маркетингових послуг від партнера премії агентства "Creative Сorner Agency".
Якість і прозорість складання рейтингу гарантується експертною комісією та партнерством компанії «Вибір Країни» з Creativ Corner Agency
Якість і прозорість складання рейтингу гарантується експертною комісією та партнерством компанії «Вибір Країни» з Creativ Corner Agency

6-річний досвід вручення премії говорить про те, що використання звання "Вибір країни" в рекламних кампаніях, на продукції, на сайті і в комунікаціях з клієнтами дає наступні результати:

  • лояльність клієнтів зростає на понад 20%;
  • якісні показник організацій зростають на понад 13%;
  • лояльність кредитних організацій збільшується на понад 19%;
  • звичайно ж, зростає лояльність і мотивація персоналу.