Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Ані розмитнити, ані вивезти: власники "євроблях" опинилися в пастці

Ані розмитнити, ані вивезти: власники "євроблях" опинилися в пастці

Від початку 2020 року автомобілі на європейських номерах мали зникнути з українських доріг та дворів.

ВІДЕО ДНЯ

За нерозмитнену "євробляху" обіцяли штрафи у 170 тисяч грн, конфіскацію та підвищений інтерес поліції. Утім, грошове покарання на українській території не працює від слова "зовсім".

Уся річ в тому, що поліція таких авто не бачить, митниця штрафує тільки під час виїзду з країни, але тисячі українців все одно опинилися у пастці. Вони наразі не можуть розмитнити машину на єврономерах та вивезти її з країни, бо одразу загрожує шалений штраф у 170 тисяч грн.

Реклама
Читайте також:
Розмитнення авто в Україні хочуть зробити доступнішим

Вимоги штрафувати водіїв з 1 січня на 170 тисяч грн (або ж конфіскація) за порушення правил ввезення в Україну авто на європейських номерах, закріплені в законі №2288, що ухвалений Радою 19 грудня 2019 року.

Реклама

Наступного ж дня (20-го грудня, – прим.) був ухвалений меморандум: поліція не зачіпатиме власників таких авто, допоки Рада не ухвалить обіцяні "євробляхерам" закони.

Попри це, згаданий меморандум захищає "євробляхерів" від обіцяних владою репресій лише на українських дорогах. За те, щоб виїхати на такій автівці закордон або розмитнити її, щоб продати – доведеться платити штраф або що стається все частіше – подарувати авто державі. Кількість ще нерозмитнених авто оцінюється в 1-1,5 млн.

Додамо, що "євробляхери" все ще сподіваються на ухвалення законопроєкту щодо доступного розмитнення, який й досі перебуває на розгляді у Верховній Раді. Зараз ставки розмитнення складені таким чином, що легалізація вживаного автомобіля у деяких випадках сягають 250-650% від його митної вартості.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно