Українці скаржаться на блокування карток "ПриватБанку"

Економіка  24 травня 2021 року, 12:56 Денис Вергун 8469

Українці скаржаться на блокування карток державного "ПриватБанку". Нерідко це відбувається після необхідної за законом періодичної актуалізації цих клієнтів.

При цьому причини блокування у банку не називають, а лише говорять, що впродовж семи робочих днів "розбиратимуться".

Loading...

Читайте також:  Яким буде курс валют до кінця травня: продавати чи купувати долари

"Приватбанк заблокував рахунки без пояснення причин і повідомлень. Спочатку вимагали проходження ідентифікації особи – була пройдена тричі, двічі в онлайні, і один раз у банку. Але рахунки все одно заблокували", – пише клієнт держбанку на одному з профільних порталів.

 Скріншот видання UBR

Скріншот видання UBR

"Банк запросив актуалізацію даних впродовж місяця (інакше операції будуть призупинені), в цей же момент прийшла відмова в обслуговуванні. Причини невідомі, усі засоби заморожені", – відмітив ще один невдоволений клієнт.

В той же час, якщо вчасно не пройти актуалізацію у банку, в обслуговуванні також можуть відмовити. При цьому причини пропуску термінів своєчасного подання інформації банкірів мало цікавлять.

Скріншот видання UBR

Скріншот видання UBR

У свою чергу служба підтримки фінустанови підкреслює, що "у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України і нормативно-правовими актами НБУ, що регулюють стосунки у сфері банківської діяльності".

Тут додають, що банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.

Джерело: UBR
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Loading...
Коментарі - 1
Коля 24.05.2021, 23:20
Приватний шахрайський недобанк злочинці хай вам грець!