ЗМІ повідомляють про масштабний технічний збій в одного із операторів зв’язку: додзвонитись не можна
В оператора мобільного зв’язку «Київстар» стався масштабний збій. У п’ятницю, 3 вересня, користувачі повідомили про неможливість здійснити дзвінки. Водночас мобільний Інтернет «Київстару» працює справно.
ВІДЕО ДНЯПро технічний збій у мережі «Київстар» стало відомо близько 10:00 3 серпня. Користувачі з різних міст України почали повідомляти, що не можуть здійснити дзвінки. Зокрема, про проблеми зі зв’язком наразі повідомляють мешканці західної України, зокрема Львівщини, Тернопільщини, Волині.
РекламаУ компанії «Київстар» наразі офіційно про технічний збій не повідомляють та ситуацію не коментують. На сторінці оператора у Facebook користувачі залишають коментарі про збій зі зв’язком.
Працівник кол-центру «Київстару» повідомив кориспонденту "Захід.нет", "масових складнощів не зафіксовано".
РекламаУ Львівській області о 10:55 зв’язок у мережі відновився. Таким чином технічний збій тривав близько години.
Згодом компанія "Київстар" принесла вибачення абонентам за короткочасні технічні складнощі та пояснила ситуацію.
РекламаОфіційна позиція компанії: "03 вересня приблизно о 10 годині на території міста Львів виникли технічні складнощі в локальній мережі 3G, які були швидко були усунені, до 11 години цього ж дня.
При цьому мережі 2G і 4G працювали у звичному режимі. Голосовий зв’язок був доступний, а клієнти, в яких Sim-картки підтримують 4G, користувались послугами передачі даних. Складнощі виникали лише в деяких абонентів 3G при доступі до послуг мобільного інтернету. В інших областях України технічних проблем у цей час не було.
Компанія приносить вибачення абонентам за короткочасні технічні складнощі".