Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 300 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 700+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 300+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 18 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Укравтодор заявляє, що засипали ями майже на всіх дорогах

Укравтодор заявляє, що засипали ями майже на всіх дорогах
Дорожні служби відремонтували ямковим ремонтом 60,1 тис. км доріг загального користування (93% покриття). Ремонтні роботи завершено на всіх дорогах державного значення, окрім Львівської області та...

Дорожні служби відремонтували ямковим ремонтом 60,1 тис. км доріг загального користування (93% покриття). Ремонтні роботи завершено на всіх дорогах державного значення, окрім Львівської області та окремих ділянок у Чернівецькій, Івано-Франківській та Закарпатській областях. Про це заявив голова Укравтодору Євген Прусенко, повідомляє прес-служба відомства.

ВІДЕО ДНЯ

За його словами, мережа українських доріг побудована 40-50 років тому і багато магістралей вже відпрацювали нормативний термін і потребують капітального ремонту або реконструкції.

«З кожним роком дорожнє покриття все більше зношується. У порівнянні з 2012 роком площа ямковості зросла практично вдвічі - з 3,2 млн. кв. м. до 5,3 млн. кв.м. Руйнування доріг не припиняється. Багато доріг ямковий ремонт вже не врятує. Необхідно робити, як мінімум, середній поточний ремонт або ж капітальний», - сказав Прусенко.

Реклама

Він акцентував увагу на тому, що статистичні дані, відносно ремонту дорожнього покриття (на сьогоднішній день - 93% покриття) означають лише ліквідацію руйнувань (ям, напливів, колійності). Саме з цієї причини, вважає Прусенко, водії вважають сумнівними ремонтні підсумки автодорожників.

«За якістю дорожнього покриття, по його рівності, більше 53% наших доріг не відповідають сучасним вимогам. Ми ліквідуємо ямковість, інші небезпечні руйнування та деформації. Але для того, щоб привести дороги в той стан, який очікують українці, необхідно провести на 90% доріг капремонт, вартість якого на прикладі відремонтованої траси Київ-Житомир становить близько 20 млн. грн. за один кілометр. Капремонту сьогодні потребує 145 тис. українських доріг. За всі роки незалежності зараз стан наших доріг дійсно найважчий. Частина доріг не ремонтувалася по 2-3 міжремонтних термінів (30-40 років). Щоб привести мережу в нормальний стан необхідно вийти на нормативні міжремонтні терміни. Тобто кожна дорога повинна капітально ремонтуватися один раз на 12-15 років. У перерахунку на річні обсяги - це близько 15 тис. км, які необхідно ремонтувати щороку », - підкреслив Прусенко.

Реклама

Як повідомлялось, на початку липня уряд схвалив законопроект про реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування, яким пропонується змінити права, повноваження та зобов’язання державних органів, що наразі відповідають за галузь, зокрема, встановити чіткий розподіл функцій між Міністерством, Укравтодором та Укртрансінспекцією.

Нагадаємо, нещодавно у Мінінфраструктури хвалилися, що в Україні найдешевші дороги.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно