Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • За півроку від приміських перевезень збитки Укрзалізниці складають 1,672 млрд грн

За півроку від приміських перевезень збитки Укрзалізниці складають 1,672 млрд грн

За півроку від приміських перевезень збитки Укрзалізниці складають 1,672 млрд грн
За оперативними даними, за перше півріччя поточного року збитки Укрзалізниці від приміських перевезень складають 1,672 млрд грн. Серед основних причин збитковості – перевезення пільговиків, низькі...

За оперативними даними, за перше півріччя поточного року збитки Укрзалізниці від приміських перевезень складають 1,672 млрд грн. Серед основних причин збитковості – перевезення пільговиків, низькі тарифи та відсутність державних дотацій до рівня нульової рентабельності.

ВІДЕО ДНЯ

Залізниці України впродовж 6 місяців 2013 перевезли пільгових категорій пасажирів на 160,3 млн грн., а отримали компенсацій лише 73,9 млн грн. або 46,1%. Станом на початок липня заборгованість обласних адміністрацій за перевезення пільговиків становить 86,4 млн грн. Враховуючи, що серед пасажирів у приміському сполученні українських залізниць – близько 80% пільговиків, тож як наслідок – застарілий рухомий склад і відсутність коштів на його оновлення. На сьогодні 55,5% інвентарного парку пасажирських вагонів експлуатуються понад встановлений нормативний термін (більше 28 років), частка вагонів віком від 10 до 20 років становить 2,3%, до 10 років - 5,7%. Загальний рівень зносу становить 86%.

Укрзалізниця збитки від пасажирських перевезень традиційно покриває самостійно за рахунок перехресного субсидування. Але й парк вантажних вагонів на сьогодні зношений на 88%.

Реклама

При цьому Укрзалізниця продовжує власним коштом реалізовувати програму розвитку швидкісного руху, модернізувати інфраструктуру, виплачувати кредити, ремонтувати вокзали, перевозити пасажирів за заниженими тарифами.

Прес-служба Укрзалізниці

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно