Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Мукачівський бренд взяв участь в ювілейному "Ukrainian feshen week"

Мукачівський бренд взяв участь в ювілейному "Ukrainian feshen week"
ВІДЕО ДНЯ

Мукачівський бренд "Марципанка", який виготовляє брендові хустки міст України та хустки-ідентифікації народів світу, аксесуари, одяг, парфуми, названі в честь Ілони Зріні та Імре Теккелі, взяв участь в показі колекції на ювілейному, 25-му "Ukrainian feshen week" в Києві. Модний захід проходив у Мистецькому арсеналі.

"Марципанка" взяла участь у показі в рамках колекції відомого дизайнера одягу Сержа Смоліна, котрий презентував колекцію весільних суконь на #UFW25 , яку створив у рамках проєкту "Візуальний код 2". Вже скоро цей проєкт можна побачити в етері "Суспільного" з 19-го лютого.

Реклама
Читайте також:
Сила колаборацій та розвиток Закарпаття як територіального бренду: чим здивував перший Zakarpattia Business Forum

Ця колекція викликала неймовірно багато схвальних відгуків, адже проєкт – результат спільної роботи, він не лише про культуру та розвиток, але й про міцну дружбу, яка зародилася на проєкті між усіма учасниками дійства, бо лише у спільній творчій синергії творяться дива.

Реклама

Нагадаємо, у фіналі "Голосу країни" Тіна Кароль співала у сукні від закарпатської дизайнерки.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно