Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Через старі колії українські потяги не можуть їхати швидко

Через старі колії українські потяги не можуть їхати швидко
По старих українських коліях можна їздити не більше, як 70 км/год, хоча в Україні впроваджують "швидкісні потяги", які можуть розганятись до 160 км/год. За законом, їздити по колії можна не швидше...

По старих українських коліях можна їздити не більше, як 70 км/год, хоча в Україні впроваджують "швидкісні потяги", які можуть розганятись до 160 км/год.

ВІДЕО ДНЯ

За законом, їздити по колії можна не швидше 70 км/год.

Між тим, українців масово пересаджують на швидкісні потяги, вже восени надійде нова партія експресів, які мають розганятись до 160 км/год. Але сягнути заповітної позначки досі не вдавалось. Мало того, від часу запуску у травні нові експреси ламалися майже 10 разів.

Реклама

У травні-червні на українських коліях були десятки надзвичайних ситуацій. У кращому разі спізнення, у найгіршому – аварія. Людських жертв у 2012 році не було.

Монтер Максим, який працює на залізниці, що веде до Запоріжжя, каже: "Гуму треба міняти, околодки треба змінювати! Багато роботи! Практично кожен день виїзди, виїзди, виїзди!".

Реклама

Він зазначає, що в документах чітко записано: максимальна швидкість руху не може перевищувати 70 км/год., - а вже зараз пасажирські поїзди ходять по цих коліях 100 км/год.

Монтажник Вадим каже, що 100 км,год - для застарілих українських колій вже забагато, а на швидкості 160 км/год. "під тискам поїзда колії можуть у різні сторони розвернутися і все!".

Водночас, у "Укрзалізниці" кажуть, що перехід на вищі швидкості – це необхідність. А полотно підремонтують і частково замінять.

Реклама

Зараз на Дніпропетровщині тестують швидкісний потяг українського виробництва, восени прибуде чергова партія Hyundai. Але чи зможуть вони їхати на повній швидкості, сумнівно.

Для порівняння, в Японії потяги їздять із середньою швидкістю 260 кілометрів, а максимальною – майже 360.

Один кілометр такої швидкісної магістралі коштуватиме для України 12 мільйонів гривень.

У Японії і "квиток на швидкісний потяг коштує, як на літак". "Наприклад, за японськими розцінками, доїхати у Донецьк і назад коштувало б 4,5 тисячі гривень. Чи готові Українці стільки платити за швидкість – питання".

Середня затримка на рейсах у Японії – менше 20 секунд. Якщо потяг спізнився більш, ніж на 5 хвилин, пасажирам видають довідки для школи чи роботи – і штрафи автоматично переадресовуються на залізницю.

ТСН тиждень

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно