Понад 6 годин підряд: Закарпаттяобленерго звернулось до споживачів

Життя  25 січня 2023 року, 10:13 28741

Закарпаттяобленерго оприлюднило інформацію для споживачів у своєму Телеграм-каналі. В обленерго пояснили, що робити і куди звертатись, коли світла нема понад 6 годин підряд.

Як зазначили енергетики, якщо електроенергії нема понад 6 годин, то варто написати повідомлення в обленерго через чат-боти у Viber та Telegram.

Читайте також:  Дотримання графіків відключення світла: Закарпаттяобленерго перевірять

Однак у повідомленні необхідно чітко вказати місце та конкретний час відсутності електропостачання. "Коли ви пишете "…у нас довго нема світла", ми не можемо з’ясувати, де це – "у нас", і скільки це – "довго", – зазначили в обленерго.

Саме тому варто чітко вказати адресу. За можливості, також можна детально описати аварійну ситуацію.

"Наші спеціалісти ваше звернення передають диспетчерському центру", – запевнили в Закарпаттяобленерго.

Нагадаємо, опубліковано графік відключення світла на 25 січня.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 2
Іван 26.01.2023, 22:24
Коментар очікує модерацію
Анжела 25.01.2023, 12:34
Які 6 год ? Що за локальне нововведення на Закарпатті? Президент Зеленський просив дзвонити на гарячу лінію, якщо відключають на більше, ніж 4 год підряд! Мабуть, прийдеться цілими громадами обривати телефони відповідних органів і служб, писати скарги , то може ??? тоді щось зміниться. P.S. Якщо даєте на дві години, то якого чорта забираєте ще ті нещасні 16 хв? Тоді або швидше починайте роботи по включенню або пізніше відключіть.