Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Закарпатські дороги не витримують вагу вантажних авто

Закарпатські дороги не витримують вагу вантажних авто
Про ураження дорожнього покриття, причини прискорення деформацій та шляхи виправлення ситуації - розповів начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Попович. Одним з...

Про ураження дорожнього покриття, причини прискорення деформацій та шляхи виправлення ситуації - розповів начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Попович.

ВІДЕО ДНЯ

Одним з основних факторів прискорення руйнівних процесів є перевищення допустимих навантажень на дорожнє полотно, втім здолати його непросто. Причина – у відсутності дієвого механізму контролю вагового обмеження та недосконалість законодавства, - інформує прес-служба Закарпатської ОДА.

Як зазначив Михайло Михайлович, наразі пересувний ваговий комплекс, який знаходиться на балансі ДП «Закарпатський облавтодор», не працює, хоча й знаходиться в робочому стані, так як в серпні 2014 року, згідно урядової постанови, Укртрансінпекція призупинила роботу вагового контролю транспортних засобів.

Реклама

«Та й крім цього, водії у переважній більшості випадків відмовляються проходити зважування. Ні представники ДАІ, ні дорожники, ні транспортні інспектори не мають ніяких важелів впливу, аби застосувати до порушників і змусити їх пройти контрольне зважування. До того ж відповідальність за відмову зважування законодавством не передбачена», - зазначає головний дорожник Закарпаття.

«Тому нині необхідно створити дієвий механізм спільних дій ДАІ, Укратрансінспекції, дорожників і обов’язково представників громадськості, щоб все було відкрито і прозоро. Ми повинні зробити ваговий контроль дієвим, аби зберегти та відновити автошляхи Закарпатської області», - наголосив керівник дорожньої служби Михайло Попович.

Реклама

Тож, поки вирішуватиметься питання вагового контролю, закарпатські дорожники продовжують виконувати заплановані роботи з дрібного поточного ремонту та експлуатаційного утримання доріг.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно