Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Економія енергій спричинила зниження успішності студентів УжНУ

Економія енергій спричинила зниження успішності студентів УжНУ

Економія енергій спричинила зниження успішності студентів УжНУ
Середня успішність студентів УжНУ згідно з результатами зимової сесії – 91,1%, показник якості знань склав 38,4%. Найвища успішність – 99,6% - у студентів факультету суспільних наук та факультету...

Середня успішність студентів УжНУ згідно з результатами зимової сесії – 91,1%, показник якості знань склав 38,4%. Найвища успішність – 99,6% - у студентів факультету суспільних наук та факультету здоров’я людини. Найнижча – на факультеті міжнародних відносин.

ВІДЕО ДНЯ

Про це на засіданні Вченої ради УжНУ повідомив професор Володимир Фекета, в.о. проректора. Загалом до сесії було допущено 98,8% студентів (8757 осіб). Не допущено 109 осіб. Найбільше таких студентів на медичному факультеті (35 осіб), фізичному – 30, - інформує Ужгородський прес-клуб.

91,1% студентів склали зимову сесію. 9,5 % з них – на оцінку «відмінно», «добре і відмінно» – 28,9%, змішані оцінки отримали 40,6 % студентів, на «задовільно» склали сесію 29,7% студентів, 7,4% завершили семестр на «незадовільно».

Реклама

Щодо якості знань, то за словами в.о. проректора, найкращими за цими показниками є студенти Львівського навчально-наукового інституту УжНУ, а також фізичного факультету. Показник успішності між курсами не відрізняється, а якість знань наростає від 1-го до 5-го курсу.

Порівняно з минулорічною сесією 2013/2014 років, успішність студентів УжНУ знизилася на 2%. «Цьому є пояснення, – каже Володимир Фекета. – Тривалість навчання  (семестр) було скорочено через проблеми з енергоносіями та потреби в їх економії. Відповідно було виділено менше годин на заняття. Але у наступному семестрі показники вирівняються».

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно