Відома причина масштабного збою у «Дії», «Новій пошті» та банківських терміналах

26 квітня українці зіткнулися з технічними перебоями в роботі багатьох онлайн-сервісів.
Зокрема, застосунку «Дія», сервісів «Нової пошти» та банківських терміналів. Наразі вже відомо, що стало причиною масштабного збою. Технічний збій виник через проблеми із живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому хостяться ці сервіси. Про це заявив CMO De Novo Дмитро Бахмацький.
ВІДЕО ДНЯОсновна причина збою — відключення світла у дата-центрі. За словами Бахмацького, кібератаки не було. Проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення.
Реклама«Проблема виникла не через кібератаку. Під час планових робіт у дата-центрі De Novo зникло електроживлення. Виникла нештатна ситуація — один із магістральних автоматів аварійно тимчасово припинив подачу енергії на частину систем розподілу живлення. Як наслідок, зник доступ до хмарної інфраструктури», — повідомив Бахмацький.
Наразі живлення дата-центру відновлено, технічні спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів, робота дата-центру стабілізується.
РекламаЗгодом «Ощадбанк» і «Нова пошта» повідомили про відновлення роботи сервісів після збою. Наразі всі послуги працюють у штатному режимі.
Хостинг — це розміщення та зберігання веб-сайту клієнта на сервері провайдера