Українці масово обирають акційні товари — дослідження споживчих звичок

Стало відомо, від чого почали відмовлятися українці та як змінився споживчий кошик громадян.
Станом на сьогодні чи не кожен житель України відчуває на собі зміни, які відбуваються у державі. Передусім це пов’язано з війною. Дослідження «Динаміка сектору FMCG: food, non-food, drogerie» показали, що люди стали економити на продуктах харчування, обираючи товари за зниженою ціною.
ВІДЕО ДНЯЯк відомо, майже у всіх супермаркетах є акційні товари, а дослідження показали, що 75% громадян обирають саме їх. Це поширений спосіб заощадити кошти. Люди навіть готові піти в інший магазин, де є акційні позиції, щоб зекономити. Окрім того, майже половину всіх доходів магазини отримують завдяки акційним товарам. У продуктових відділах це 56%, у непродовольчих — 49%.
РекламаСпоживчий кошик також змінився: алкоголь, кондитерські вироби та снеки люди стали менше обирати. Покупці шукають лише вигідні позиції та ті, що дійсно потрібні вдома. Зокрема, через подорожчання шоколаду споживачі частіше обирають інші солодощі — без шоколаду.
Ще одна помітна зміна — більший попит на готові продукти: рибу, м’ясо, морепродукти. Це свідчить про бажання економити час і мати швидкі рішення для харчування. Також усе більше людей обирають товари власних торгових марок. 43% покупців кажуть, що головна причина — нижча ціна порівняно з відомими брендами.
РекламаРаніше видання повідомляло, на скільки подорожчав бензин і дизель.