Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Українці масово обирають акційні товари — дослідження споживчих звичок

Українці масово обирають акційні товари — дослідження споживчих звичок

Українці масово обирають акційні товари — дослідження споживчих звичок

Стало відомо, від чого почали відмовлятися українці та як змінився споживчий кошик громадян.

Станом на сьогодні чи не кожен житель України відчуває на собі зміни, які відбуваються у державі. Передусім це пов’язано з війною. Дослідження «Динаміка сектору FMCG: food, non-food, drogerie» показали, що люди стали економити на продуктах харчування, обираючи товари за зниженою ціною.

ВІДЕО ДНЯ

Як відомо, майже у всіх супермаркетах є акційні товари, а дослідження показали, що 75% громадян обирають саме їх. Це поширений спосіб заощадити кошти. Люди навіть готові піти в інший магазин, де є акційні позиції, щоб зекономити. Окрім того, майже половину всіх доходів магазини отримують завдяки акційним товарам. У продуктових відділах це 56%, у непродовольчих — 49%.

Читайте також:
Ціни змінюються — які продукти зросли у вартості, а які стали дешевшими
Реклама

Споживчий кошик також змінився: алкоголь, кондитерські вироби та снеки люди стали менше обирати. Покупці шукають лише вигідні позиції та ті, що дійсно потрібні вдома. Зокрема, через подорожчання шоколаду споживачі частіше обирають інші солодощі — без шоколаду.

Ще одна помітна зміна — більший попит на готові продукти: рибу, м’ясо, морепродукти. Це свідчить про бажання економити час і мати швидкі рішення для харчування. Також усе більше людей обирають товари власних торгових марок. 43% покупців кажуть, що головна причина — нижча ціна порівняно з відомими брендами.

Реклама

Раніше видання повідомляло, на скільки подорожчав бензин і дизель.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно