Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • У Закарпатті залишились об’єкти, на яких не завершені післяпаводкові роботи ще з 2008 та 2010 років

У Закарпатті залишились об’єкти, на яких не завершені післяпаводкові роботи ще з 2008 та 2010 років

У Закарпатті залишились об’єкти, на яких не завершені післяпаводкові роботи ще з 2008 та 2010 років
Про готовність Служби автомобільних доріг у Закарпатській області до пропуску льодоходу, повені та паводків йшлося на засіданні регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та...

Про готовність Служби автомобільних доріг у Закарпатській області до пропуску льодоходу, повені та паводків йшлося на засіданні регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням заступника голови Закарпатської ОДА Михайла Рівіса.

ВІДЕО ДНЯ

Як поінформував заступник начальника з експлуатаційного утримання автомобільних доріг Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Василь Заяць, наразі дорожники краю склали перелік ділянок доріг, яким загрожують повені та паводки, а також список мостів, які потребують захисту від льодоходу, – йдеться у повідомленні управління комунікації та зв’язків із громадськістю Закарпатської ОДА.

«Дорожні підприємства області розробили схеми влаштування об’їздів місць тимчасового затоплення на дорогах краю, врахувавши 90 найбільш вірогідних з переліком типових та індивідуальних дорожніх знаків, які погоджені з УДАІ УМВС області», - повідомив Василь Іванович. Також, за його словами, створено пакет додаткових документів про обсяги резерву матеріально-технічних засобів, які необхідні для безпечного пропуску паводків та повені.

Реклама

Водночас дорожник зауважив: «Здійснення робіт з розчищення русел і підмостових просторів на визначених мостах через вкрай обмежене фінансування на утримання доріг в 2014 році не проводилося. Їх виконання перекладено на 2015 рік. Для проведення цих робіт Службі автодоріг необхідно майже 3 млн. грн. Також в краї велика кількість об’єктів, на яких не завершені післяпаводкові роботи 2008 та 2010 років, на суму понад 133 млн. грн. (у цінах тих років). Не здійснені капітальні та поточні ремонти 7 мостів, оскільки кошти на ці цілі протягом 2009-2014 рр. державою практично не виділялися. Через недофінансування з державного бюджету в 2013-2014 рр. не ремонтувалася значна кількість доріг місцевого значення, стан багатьох з яких - вкрай незадовільний. Якщо питання фінансування їх ремонтів не буде вирішено, Служба автомобільних доріг у Закарпатській області планує передати більшість із цих доріг на баланс органів місцевого самоврядування при можливості зі збереженням райавтодорів», - констатував Василь Заяць.

За підсумками засідання комісія підготує проект звернення до Кабміну та Укравтодору щодо вирішення питання виділення у 2015 році цільових коштів на завершення після паводкових робіт попередніх років та збільшення планів робіт з ремонту доріг області на наступний рік.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно