Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Перевізники просять владу підвищити ціни на проїзд

Перевізники просять владу підвищити ціни на проїзд
Голова Закарпатської облдержадміністрації провів зустріч із представниками громадської організації "Закарпатська обласна асоціація автомобільних перевізників". Йшлося про проблеми галузі, в першу...

Голова Закарпатської облдержадміністрації провів зустріч із представниками громадської організації "Закарпатська обласна асоціація автомобільних перевізників". Йшлося про проблеми галузі, в першу чергу – про цінову політику у пасажирських перевезеннях.

ВІДЕО ДНЯ

Наразі на Закарпатті діє найнижчий тариф на транспортні пасажирські перевезення - поінформували відповідальні за цю сферу фахівці ОДА, повідомивши: передостаннє підняття тарифів на пасажирські перевезення в області відбулося у квітні 2013 року, а 4 червня 2014 року – підняли до 32 копійок з ПДВ (26,6 без ПДВ) за пасажирокілометр. Таким чином відбулося збільшення вартості проїзду на 20 %. Але потім знову трапилося збільшення вартості паливно-мастильних матеріалів і комплектуючих, відтак тариф, на їхню думку, не покриває витрат, – повідомляє прес-служба Закарпатської ОДА.

На тому, що підвищення тарифу економічно обґрунтоване, наголошує й директор Департаменту інфраструктури, будівництва і ЖКГ Віктор Лукеча, мовляв, комісія, яка вивчала проблему, є пропозиція підняти тариф до 34 копійок з ПДВ, і навіть після цього тариф на Закарпатті залишиться найнижчим в Україні поруч із тими, що діють у Чернігівській і Волинській областях. Чиновник вважає: якщо не підняти вартість, перевізники муситимуть піти "в тінь", будуть перебої з транспортом на маршрутах. Також проблемним лишається оновлення рухомого складу – наявний тариф не покриває витрати на закупівлю автобусів.

Реклама

Представник Асоціації Олександр Воронін нарікає, що комісія, яка визначає тарифи на приміські перевезення, враховує розрахунки чиновників, а не самих перевізників. Вони ж пропонували підняти тариф до 45 копійок за пасажирокілометр (з ПДВ). "У нас відбувається повільне відмирання галузі. Автобусний парк не оновлюється, нема за що це робити. Також у наші тарифи закладена найнижча зарплата. Таким чином, ми скоро можемо просто зупинитися", – каже перевізник. Не враховується інвестиційна складова, коефіцієнт завантаження автобусу, який закладається до тарифу, не відповідає реаліям, перевізники не отримують відшкодування за перевезення пільговиків на міжміських перевезеннях (а щонайменше 20% пасажирів – пільговики, які користуються послугами безкоштовно) – на це все нарікають транспортники. "Нам зауважують: рентабельність, закладена в тариф у межах 10-15% - то багато, але найдешевший кредит для придбання нового автобусу – під 25%" – кажуть перевізники.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно