Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • В Ужгороді обговорювали перспективи будівництва міжнародного автобану в області

В Ужгороді обговорювали перспективи будівництва міжнародного автобану в області

В Ужгороді обговорювали перспективи будівництва міжнародного автобану в області
В Ужгороді відбулася конференція «Перспективи розбудови відрізку автомагістралі М34 у прикордонних областях Угорщини та України» (Загонь-Чоп-Ужгород). Йшлося про важливі проекти з розбудови...

В Ужгороді відбулася конференція «Перспективи розбудови відрізку автомагістралі М34 у прикордонних областях Угорщини та України» (Загонь-Чоп-Ужгород). Йшлося про важливі проекти з розбудови транспортних логістичних шляхів на Закарпатті.

ВІДЕО ДНЯ

Мета, з якою в Ужгороді зібралися українські та закордонні експерти,  – аналіз і представлення можливостей будівництва відрізку автомагістралі міжнародного транспортного коридору №5 у прикордонних областях Угорщини та України, зокрема на відрізку Загонь-Чоп-Ужгород. Організаторами виступили Асоціація регіонального розвитку «КІУТ» (м. Загонь, Угорщина), Публічна асоціація розвитку регіону Верхній Саболч та Регіональний філіал Національного інституту стратегічних досліджень у м. Ужгород. Конференція Захід відбувся за фінансової підтримки Міжнародного Вишеградського Фонду.

У виступах представників органів державної влади, наукових установ та громадських організацій України та Угорщини йшлося про перспективи і плани розвитку транспортної галузі прикордонних областей двох країн, мережі державних автодоріг і автомагістралей, інтеграцію транспортної системи України до Європейсько-азіатської транспортної системи, концепцію розвитку транспортної сфери та економіки у транскордонному регіоні Україна-Угорщина-Словаччина та інше.

Реклама

Як зауважив голова Закарпатської ОДА, найбільші об’єми товарообігу у 2013-2014 рр., за рівнем інвестицій в область - Угорщина восьма. На території Закарпаття працює 7 пунктів пропуску з Угорщиною, розвивається інфраструктура. За словами губернатора, єдиний бар’єр, який заважає, це «бар’єр бюрократії та непрозорості». «Що стосується закарпатського чиновництва, то у наших діях буде повна прозорість», - пообіцяв голова Закарпатської ОДА.

Посол Ференц Ярі, координатор проектів Східного партнерства Міжнародного Вишеградського Фонду, детальніше розповів про діяльність фонду, серед завдань якого гармонізація співпраці чотирьох держав, яка б забезпечувала безпеку та стабільність в регіоні, підтримка таких відносин тощо. Для цього Фонд підтримує чимало міжнаціональних проектів, серед яких найбільшою є програма «Східного партнерства», бюджет якої складає 4 млн.євро (вкл. з надходженнями від міжнародних організацій).

Реклама

Бейла Фелмері, начальник відділу Координаційного центру розвитку транспорту, зупинився детальніше на цілях транспортної стратегії Угорщини на 2014-2020. Одним з важливих завдань на цей період є розбудова автошляху М34, який з боку Угорщини досяг державного кордону (що межує із Закарпаттям) і входить до Національної транспортної стратегії, яка була затверджена 28 серпня цього року.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно