Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Бескидський тунель, який має стратегічне значення для України, будують цілодобово

Бескидський тунель, який має стратегічне значення для України, будують цілодобово

Бескидський тунель, який має стратегічне значення для України, будують цілодобово
Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово. Станом на 16 червня виконані роботи з проходки тунелю на довжині 290 м. Наразі, через якість породи, швидкість проходки досягає 3...

Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово. Станом на 16 червня виконані роботи з проходки тунелю на довжині 290 м. Наразі, через якість породи, швидкість проходки досягає 3 м/добу. Про це повідомили в головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці.

ВІДЕО ДНЯ

Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.

Загальна довжина нового тунелю становить 1764 м. Роботи із будівництва нового Бескидського тунелю, що почалися 29 жовтня 2013 року, планується закінчити у І кварталі 2017 року.

Реклама

Наразі підрозділами Львівської залізниці проводяться роботи з реконструкції колійного господарства станції Бескид: збільшення радіусів кривих, реконструкцію біля 8 км верхньої будови колії, реконструкцію контактної мережі та засобів СЦБ і зв’язку. Зазначені заходи дозволять забезпечити збільшення швидкості руху поїздів на станції Бескид та тунелем з 40 км/год до 70 км/год.

Довідково: діючий одноколійний тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії 1886 року і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів). Через деформацію обробки, руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним вимогам тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс.

Реклама

Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно