Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Білборди Ляшка в Ужгороді не містять вихідних даних - Опора

Білборди Ляшка в Ужгороді не містять вихідних даних - Опора
9 та 10 квітня на центральних вулицях Ужгорода з’явилися агітаційні білборди кандидата у Президенти Олега Ляшка, на яких не вказані вихідні дані, зокрема, хто замовник та який тираж агітаційної...

9 та 10 квітня на центральних вулицях Ужгорода з’явилися агітаційні білборди кандидата у Президенти Олега Ляшка, на яких не вказані вихідні дані, зокрема, хто замовник та який тираж агітаційної продукції.

ВІДЕО ДНЯ

На зображенні – фотографія пана Ляшка з військовими та напис «Я поверну Україні Крим!». Згідно з статтею 58 частина 1 пункту 6 Закону України «Про вибори Президента України», однією із форм передвиборчої агітації є «розміщення друкованих агітаційних матеріалів чи політичної реклами на носіях зовнішньої реклами».

Згідно зі статтею 59 частиною 3 цього ж Закону, «Друковані матеріали передвиборчої агітації повинні містити відомості про установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання відповідного кандидата на пост Президента України або партії, яка висунула кандидата на пост Президента України, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск та замовника відповідних матеріалів».

Реклама

Представниця рекламної агенції «Прайм» Ірина Німченко у коментарі ОПОРІ зауважила, що згідно з укладеним контрактом за зміст сюжету відповідає замовник. Водночас, за її словами, на електронних макетах, які були в агенції, вихідні дані агітаційної продукції зафіксовані. Якщо ж в Ужгороді на плакатах їх дійсно немає, то в найближчі дні цю інформацію доклеять.

Представник виборчого штабу Олега Ляшка Євген Шаян також зазначив, що на макетах, які штаб передав рекламній агенції, вказані вихідні дані. І, якщо їх на білборді немає, то з вини того, хто клеїв плакати. Пан Євген пообіцяв детально розібратися із ситуацією в Ужгороді.

Реклама

ГО "Опора"

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно