Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Жителі Закарпаття оберуть туристичний бренд області

Жителі Закарпаття оберуть туристичний бренд області
У четвер, 6 лютого, під керівництвом першого заступника голови Закарпатської ОДА Ігоря Свища відбулася нарада, учасники якої підбили підсумки роботи туристично-рекреаційної галузі області у 2013 році...

У четвер, 6 лютого, під керівництвом першого заступника голови Закарпатської ОДА Ігоря Свища відбулася нарада, учасники якої підбили підсумки роботи туристично-рекреаційної галузі області у 2013 році та обговорили перспективи її розвитку у 2014-му.

ВІДЕО ДНЯ

Коротко про результати роботи за минулий рік учасникам наради розповів директор департаменту житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури Віктор Лукеча. За словами посадовця, протягом останніх років в області простежується стабільна тенденція до збільшення кількості туристів, які відвідують наш регіон. Так, минулого року, згідно з офіційними даними, туристичні послуги отримали понад 355 тисяч гостей (у 2012 році цей показник сягав 342 тисяч). Збільшився і загальний обсяг наданих туристичних послуг. У гривневому еквіваленті він сягнув 334 мільйонів.

Однак, на думку учасників наради, не дивлячись на певні позитивні зрушення, Закарпаттю все ще необхідно як покращувати рівень надання послуг, так і активізувати рекламну роботу в інших регіонах України та за кордоном. З цією метою департамент ЖКГ, будівництва та інфраструктури планує уже незабаром створити конкурсний комітет та провести конкурс на визначення туристичного бренду області. Окрім того, у планах – розміщення кількох десятків рекламних біл-бордів на найбільших автошляхах країни. У тому числі - у Донецькій, Дніпропетровській, Луганській, Одеській, Миколаївській та інших областях.

Реклама

- Популяризація та реклама туристичного Закарпаття повинні стати одним із основних напрямків роботи цієї галузі у 2014 році, - зауважив під час наради Ігор Свищо. Окрім того, особливу увагу необхідно приділити розвитку дорожньої інфраструктури, виготовленню та розміщенню інформаційних вказівників. Без цього говорити про подальший розвиток галузі ми не можемо.

Займатиметься цими та іншими питаннями, зокрема, і створена цього ж дня обласна координаційна рада з питань розвитку туризму - консультативно-дорадчий орган при Закарпатській ОДА. До її складу увійшли уповноважені представники структурних підрозділів ОДА, депутатського корпусу облради, підприємств, установ, організацій, благодійних фондів, навчальних закладів тощо. Серед основних завдань Ради можна виділити розробку загального бізнес-плану з розвитку туристичної галузі, вивчення та вирішення проблемних питань, створення якісного туристичного продукту на Закарпатті.

Реклама

Прес-центр ОДА

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно