Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Центр Хуста – справжній екзамен на водійську майстерність

Центр Хуста – справжній екзамен на водійську майстерність
Так вважає начальник відділу Державтоінспекції Хустського міськвідділу міліції Іван Ізай. Місто Хуст можна назвати одним із найінтенсивніших закарпатських автомобільних «вузлів». Тячівщина,...

Так вважає начальник відділу Державтоінспекції Хустського міськвідділу міліції Іван Ізай.

ВІДЕО ДНЯ

Місто Хуст можна назвати одним із найінтенсивніших закарпатських автомобільних «вузлів». Тячівщина, Рахівщина, Міжгірщина - з цих закарпатських районів дістатися до обласного центру можна лише через Хуст. Не кажучи вже про міжнародні та міжобласні маршрути.

«Велика кількість перевізницького транспорту, значна частка якого прямує сюди з гірських районів, завантажує і без того перепоповнений автівками центр міста, - запевняє Іван Ізай, начальник ВДАІ Хустського міськвідділу міліції. – Допомогти ситуації могли б додаткові маршурути та відремонтавані «другорядні» вулиці. Та оскільки більш-менш хороше покриття в Хусті є тільки в центрі, автомобілісти стараються їздити головними вулицями.

Реклама

- Але ж, пригадую, півтора року тому ДАІ заборонила пасажирським автобусам їздити центром Хуста?

- Справа в тому, що у той період кількість автобусних маршрутів на Тячів, Рахів, Львів через Хуст значно зросла. Не знаю, з чим це було пов’язано. Тому ДАІ вирішила направити весь цей транспорт подалі від головних вулиць. Ми розробили маршрут через вулицю Міську та Шевченка. Але це мало і негативні наслідки. У міську раду надійшло багато скарг від учнів, студентів, працівників фірм, що доїжджають із навколишніх сіл. Аби встигнути на автобус, їм потрібно було або йти на периферію міста, або прямувати на автобусну станцію, яка теж знаходиться далеко від центру.

Реклама

- До того ж, вул.Міська має набагато гірше покриття, ніж центральні. Взимку, здається, там навіть застряг пасажирський автобус?

- Так, цей обхідний маршрут не викликав захвату і у водіїв автобусів. Їхати по невідремонтованій дорозі невелике задоволення...

- Розкажіть трохи про автомобільне життя у Хусті. Які порушення є типовими для тутешніх водіїв?

Реклама

- У першу чергу – це паркування у недозволеному місці. У Хусті багато автівок, практично стільки ж, як у Мукачеві, Ужгороді. Проте за площею Хуст значно менший. Для парковки місцева влада виділила ділянку біля тутешньої РДА. Проте нещодавно туди перенесли деякі кіоски з ринку і припаркувати авто в центрі стало набагато важче. Окрім того, через відсутність відповідного знаку, на цій вулиці взагалі виникла парадоксальна ситуація. Так, з боку РДА зупинка дійсно дозволена, водії можуть спокійно залишати там авто. З протилежного боку для водіїв, що їдуть по правій смузі, стоїть знак – «Зупинка заборонена». Та ті, хто їде по «зустрічці» (по лівій смузі) може спокійно паркувати своє авто як з боку адміністрації, так і на протилежному узбіччі… Нема знаку, який би це забороняв. Тому по обидва боки вулиці є повно припаркованих автівок. Тим часом, авто, що їдуть по головній дорозі, часто не можуть розминутися. Час від часу на цій проблемній ділянці чергують наші працівники. Штрафувати водіїв, якщо правила дотримані, вони не мають права. Тому працівники ДАІ лише просять автовласників забрати свої автівки, якщо вони є перешкодою для дорожнього руху.

Часто в місті трапляються невеликі зіткнення. Водії не тримають необхідну дистанцію одне від одного, буває, якщо авто різко гальмує, водій ззаду не встигає вчасно зупинитися. Проте, коли шкода невелика, працівника ДАІ стараються не викликати – такі проблеми водії зазвичай намагаються вирішити самостійно, «між собою».

- Чи впливає на кількість аварій дорожнє покриття у Хусті? Чи часто місцеві водії подають до суду на «Укравтодор», комунальні підприємства?

- Перш за все скажу: стовідсотково встановити, що причиною аварії стало погане дорожнє покриття дуже складно. Та у нас були випадки, коли ми приїжджали на місце ДТП і в протоколі причиною аварії вказували незадовільний стан дороги. Є офіційні документи, які підверджують це. Знаю, що позови до суду були і на адресу «Укравтодору», і на адресу міської ради. Але чи виграли водії судовий процес, мені невідомо.

- Що б ви порадили автолюбителям, які приїхали до Хуста вперше?

- Якщо ви в Хусті не по справах – краще поїдьте об’їзним шосе. Сам я, якщо є потреба, нерідко ним користуюся. Їхати треба на два кілометри більше, але так я об’їжджаю Хуст за 5-7 хвилин. Поїздка центром забирає 10-20 хвилин, залежно від ситуації.

- Що б ви хотіли побажати хустським пішоходам та водіям?

Реклама

- Взаємоповаги. Якщо її буде більше, впевнений, у нашої інспекції стане менше роботи. Хотілося б, аби автовласники уважніше відносилися до людей, що прямують дорогою пішки, а пішоходи, у свою чергу, ставилися з розумінням до водіїв.

Христина Горват, журнал «Автопост»

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно