Цьогоріч в області планують створити 19 тисяч робочих місць (ФОТО)
У п’ятницю, 26 липня, під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Михайла Поповича відбулося засідання на тему «Стимулювання створення та збереження робочих місць для забезпечення занятості в області». Участь у засідання взяли також Андрій Сербайло, заступник голови обласної ради, Віктор Мацола, директор департаменту соціального захисту населення, Юрій Фущич, директор обласного центру зайнятості, представники профільних управлінь обласної адміінстрації, роботодавці.
ВІДЕО ДНЯСтаном на 1 липня 2013 року в середньому по Закарпатській області на 1 вакансію претендувало 9 безробітних осіб. Середній розмір заробітної плати по області у січні-травні становив 2389 гривень.
- Забезпечення задовільного рівня зайнятості на сьогодні є одним із пріоритетних завдань влади. Державою розпочато реалізацію масштабної програми створення нових робочих місць. Важливим кроком у цьому напрямку є прийняття нового Закону України «Про зайнятість населення», у якому передбачено стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць. В області схвалено Програму зайнятості населення у період до 2017 року, серед завдань якої є і підвищення ефективності використання наявних і створення нових робочих місць, - розповів Михайло Попович.
РекламаТак, на 2013 рік Програмою зайнятості передбачено створення 18,9 тисячі робочих місць. У січні-червні вже створено 12,3 тисяч нових робочих місць або 66,2% від річного завдання.
За словами Юрія Фущича, роботодавці мають право одержувати від територіальних органів центрального органу виконавчої влади компенсації. Зокрема, компенсації виплачуються роботодавцю, який впродовж 12 календарних місяців забезпечував створення нових робочих місць, працевлаштовував на них працівників, роботодавцю, який бере на нове робоче місце громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, суб'єктам малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних терміном не менше ніж на два роки на нові робочі місця тощо.
РекламаПрес-центр ОДА