Укрзалізниця залишила пряме залізничне сполучення між Києвом та Чопом у новому графіку руху поїздів
У новому графіку руху на 2013-2014 роки пряме залізничне сполучення між Києвом та Чопом забезпечується поїздами: № 15/16 Москва – Ужгород (курсує через ст.Чоп), № 81/82 Київ – Ужгород – цілорічно, щоденно та 99/100 Київ – Ужгород – цілорічно, щоденно (курсує через ст.Чоп), № 13/14 Ужгород – Київ у літній період – через день, в осінньо-зимовий, – повідомляє прес-центр Укрзалізниці.
ВІДЕО ДНЯКрім того, новим графіком руху у разі підвищеного попиту передбачено призначення поїздів: № 207/208, 505/506, 529/530, 537/538 Київ – Ужгород, № 225/226 Харків – Ужгород та № 507/508 Київ – Чоп.
Переважна більшість пасажирів поїзда № 7/8 Київ – Чоп доїжджала до станції Тернопіль, відтепер на маршруті Київ – Тернопіль курсує окремий прямий поїзд, тож подальше курсування поїзда Київ-Чоп не має сенсу. Переважна більшість пасажирів користувалася цим поїздом для проїзду до станцій Тернопіль – 278 пасажирів та Львів 106 пасажирів. Як свідчить проведений аналіз пасажиропотоку у поїзді № 7/8 Київ – Чоп, лише 18 пасажирів цього поїзду доїжджало з Києва до станції Чоп. Цього недостатньо для збереження курсування окремого поїзда.
РекламаНатомість, вивільнений склад вагонів поїзда № 7/8 задіяно для перевезення пасажирів у Кримському напрямку, де пасажиропотік значно вищий. Зважаючи на значне старіння пасажирських вагонів і зменшення їх кількості у парку залізниць через високу зношеність, виникає потреба раціонально використовувати наявний рухомий склад.
У новому графіку руху поїздів на 2013/2014 рік буде максимально використано наявний парк вагонів, переведено маршрути курсування пасажирських поїздів на електрифіковані дільниці, передбачено зменшення зупинок з незначною посадкою/висадкою пасажирів, скорочення часу простою составів у пунктах формування/обороту тощо.
РекламаПасажирські перевезення залізничним транспортом здійснюються в умовах значного дефіциту рухомого складу. З 1992 року залізницями України закуплено 560 вагонів.