Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

На Закарпатті пройшов тренінг на тему "Маркетинг в туризмі"

На Закарпатті пройшов тренінг на тему "Маркетинг в туризмі"
Про тенденції, перспективи та інструменти розвитку туризму в гірській частині Закарпаття спілкувались 4 та 5 квітня 2013 року в с. Вишка, Великоберезнянького району, на тренінгу «Маркетинг в...

Про тенденції, перспективи та інструменти розвитку туризму в гірській частині Закарпаття спілкувались 4 та 5 квітня 2013 року в с. Вишка, Великоберезнянького району, на тренінгу «Маркетинг в туризмі», що проводився для суб’єктів туристичних послуг.

ВІДЕО ДНЯ

Захід проводився з метою покращення рівня просування туристичних продуктів та послуг в рамках транскордонного співробітництва та сприяння розвитку місцевих та транскордонних туристичних продуктів та послуг.

До участі у навчальній програмі проекту долучилися суб’єкти туристичних послуг (власники сільських садиб, туристичних комплексів Березнянщини, Міжгір’я, Волівця та Перечинщини), які зацікавлені у розвитку транскордонного туризму, підвищення привабливості регіональної туристичної індустрії.

Реклама

До участі у заході були запрошені також представники відділів туризму районів, які відповідальні за розвиток регіональних та місцевих туристичних ініціатив.

На тренінгу було окреслено основні тенденції та прогнози розвитку туристських ринків Карпат, України, Європи та світу.

Реклама
На Закарпатті пройшов тренінг на тему "Маркетинг в туризмі" – 01
Реклама

А на прикладі Великоберезнянського району представлено ідеї розвитку туризму на основі можливих 30 різновидів видів туризму.

Учасники тренінгу познайомились з практичними аспектами проведення дослідження клієнтів, компаній, основ PR та брендингу в туризмі, позиціювання та просування турпродуктів зони Красія, Ужанська долина, а робота в групах сприяла налагодженню нових контактів та мережевих зв’язків.

Турінфоцентр Закарпаття

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно