Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • В Ужгородському прес-клубі відбудеться другий вебінар для блогерів

В Ужгородському прес-клубі відбудеться другий вебінар для блогерів

В Ужгородському прес-клубі відбудеться другий вебінар для блогерів
У середу, 3 квітня, о 10.00 в Ужгородському прес-клубі відбудеться другий вебінар для блогерів та тих, хто має намір розпочати «блогерську діяльність». Тривалість вебінару: з 10.00 до 14.30 Під...

У середу, 3 квітня, о 10.00 в Ужгородському прес-клубі відбудеться другий вебінар для блогерів та тих, хто має намір розпочати «блогерську діяльність».

ВІДЕО ДНЯ

Тривалість вебінару: з 10.00 до 14.30

Під час вебінару учасники дізнаються:

Реклама

- Потреби, що реалізуються в Інтернеті. Наскільки Інтернет новий та інноваційний.

- Робота з існуючими читачами. Коментарі, залучення в дискусію і т.п.

Реклама

- Соціальні мережі як спосіб пошуку нових читачів.

- Розширення функціоналу блогу за рахунок віджетів соціальних мереж.

А також буде йти мова про:

Реклама

- Особисту інформаційну гігієну в інформпросторі.

- Способи мінімізувати к-сть рутинних дій, які ми виконуємо в щоденному інтернет-житті.

- Набір практичних інструментів по роботі з поштою, документами і т.п.

Тренер – Андрій Маштаков, тренер програм нових медіа МГО «Інтреньюз-Україна» (проекти «Medianext», «Umedia», Twitter-трансляція виборів в Україні), блогер. Андрій закінчив Білоруський державний університет інформатики та радіоелектроніки. Має восьмирічний досвід роботи на комерційних FM-радіостанціях у Мінську (Білорусь). Із 2007 року працював у рекламній агенції «Newmedia marketing» (Україна), спеціалізувався на просуванні продукту в інтернет та мобільний світ, та в медіа-холдинґу УМХ (Україна), де був керівником проекту зі створення, підтримки і просування сайтів холдинґу.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно