Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Ужгородську красуню Вероніку Вовчук чотири місяці показуватимуть у всіх кінотеатрах Мадрида (ФОТО)

Ужгородську красуню Вероніку Вовчук чотири місяці показуватимуть у всіх кінотеатрах Мадрида (ФОТО)

Ужгородську красуню Вероніку Вовчук чотири місяці показуватимуть у всіх кінотеатрах Мадрида (ФОТО)
З листопада, впродовж чотирьох місяців, у всіх кінотеатрах Мадрида буде демонструватися рекламний ролик авторитетного в Іспанії журналуGuiaDelOcio («Гід з відпочинку»), в якому знялася ужгородка,...

З листопада, впродовж чотирьох місяців, у всіх кінотеатрах Мадрида буде демонструватися рекламний ролик авторитетного в Іспанії журналуGuiaDelOcio («Гід з відпочинку»), в якому знялася ужгородка, «Королева світу 2009» Вероніка Вовчук. Це - українсько-іспанський проект (з нашої сторони – продакш-компанія Studio25). Режисерами ролика стали Хосе Мігель Хуарес і Сальвадор Гомез, головний помічник і виконавчий продюсер майже усіх фільмів культового Педро Альмадовара.

ВІДЕО ДНЯ

«Проект був надзвичайно цікавий, команда фантастична, зйомки пройшли легко, а от підготовчий період був виснажливий, - говорить засновниця Studio 25 Валентина Морозова. - Цілий рік тривали перемовини, можете собі уявити?! Складним був процес кастингу актрис на головну роль. За півроку, я провела проби більше, ніж півсотні претенденток, і жодна не підійшла. Практично в останній момент згадала про Вероніку, з якою працювала два роки тому на зйомках музичного відео, і врешті все склалось. Нами залишились задоволенні і я вже отримала пропозицію продовжити співпрацю. Хтозна, може, це вже буде кіно».

Ця іспано-українська робота поїде на два найпрестижніші фестивалі реклами: міжнародний фестиваль виробників реклами в Канни – «Канські леви» та фестиваль реклами на півночі Іспанії. Українці ж зможуть переглянути ролик за місяць на сайті та сторінках в соціальних мереж Studio25.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно