Мешканці вул.Декабристів в Ужгороді бойкотують газовиків
Служба внутрішньо будинкових мереж ПАТ «Закарпатгаз» продовжує планово-технічне обслуговування багатоповерхівок Ужгорода. За словами в. о. першого заступника голови правління - головного інженера ПАТ «Закарпатгаз» Андрія Горвата, ситуацію з багатоповерхівками, що набула неабиякого резонансу серед містян, необхідно довести до логічного завершення.
ВІДЕО ДНЯБільшість споживачів171-квартирного будинку №35/12 на Декабристів, в якому трагічно загинуло молоде подружжя, повідомляє посадовець, продовжують бойкотувати спроби газовиків потрапити в помешкання і провести необхідні роботи. Працівники служби внутрішньобудинкових мереж виявили низку серйозних порушень. Зокрема - 16 випадків самовільно встановлених опалювальних та водогрійних нагрівачів, які довелося відключити. На сьогодні власниками квартир цього будинку надано лише 50 актів очистки вентиляційних каналів. Тож учора ввечері газопостачання відновлено тільки в 36 помешканнях будинку, господарі яких виконали підставні вимоги газовиків, решта ж – 135 квартир - механічно від’єднані від газопостачання.
Як повідомляє Андрій Горват, повністю відновлено газопостачання споживачів будинку №7 по вул. Заньковецької. Планово-технічне обслуговування (ПТО) багатоповерхівки №3 на цій же вулиці ще триває. Акти придатності вентиляційних каналів працівниками ЖРЕРу №4 надані. Проблема – в доступі до житлових приміщень через відсутність власників квартир або їх несвідоме ставлення до вирішення питання.
РекламаЩоб убезпечити ужгородців від ризиків для життя і здоров’я, які несуть із собою газові прилади, встановлені в помешканнях із порушеннями, вирішено провести позапланове ПТО і однотипних згаданим дев’ятиповерхівок №№4 та 6 по вул. Челюскінців. Мешканцями будинку № 4, розташованого на території ЖРЕРу № 8, акти на придатність до використання вентиляційних каналів надано. Сусіди ж із будинку №6 – кооперативного - наразі від продуктивної співпраці з газовиками ухиляються. За наявною інформацією в будинках самовільно встановлено 120 котлів. Лише 18 абонентів посприяли газовикам у механічному від’єднанні приладів, що можуть призвести до аварійних ситуацій та нещасних випадків.
ПАТ «Закарпатгаз» звертається до споживачів з проханням підготуватися до планово-технічного обслуговування, знаючи про наявні порушення, негайно їх виправляти та сприяти газовикам у доступі до помешкань. Про час проведення робіт буде повідомлено додатково. Довідки можна отримати за телефоном служби внутрішньо будинкових мереж ПАТ «Закарпатгаз»: 61-94-38.
РекламаПАТ "Закарпатгаз"