Мукачівка потрапила на першу шпальту популярного київського журналу завдяки організації закарпатського ресторану в столиці
В свіжому номері журналу "Фокус" журналісти підготували публікацію під промовистою назвою "Перемогли кризу". Це розповідь про 12 людей, які відкрили бізнес в минулому році і не пожалкували. Автори матеріалу розповіли про 6 стартапів, які попри несприятливе бізнес-середовище змогли вчасно закріпитися в зароджуючихся нішах.
ВІДЕО ДНЯОдин з проектів, про який розповіли київські медійники - столичний ресторан закарпатської кухні "Кіфлик", який відкрився три місяці тому. Але вже зараз бронювати тут столик на суботній вечір потрібно за кілька днів. Як зазначають журналісти видання, секрет "Кіфлика" у правильному позиціонуванні, враховуючи, в тому числі, моду на українське і бажання відвідувачів смачно попоїсти, але при цьому не переплачувати. Засновники закладу – юрист Тетяна Юрович та ресторатор Олена Бортнік позиціонують свій крихітний ресторанчик на 19 місць, як розрахований на молодь зі скромними прибутками. Середній чек закладу – 200 грн., включаючи алкоголь.
РекламаІсторія "Кіфлику" розпочалась з участі Юрович і Бортнік в одному з фестивалів вуличної їжі. Їх точка з етноколоритом зібрала натовп відвідувачів. Ідея знайшла відгук у друзів фаундерів проекту, які і стали його "бізнес-ангелами", інвестувавши в створення ресторану закарпатської кухні близько $ 25 тис.
Концепція закладу народилась із-за туги засновників проекту за неквапливим ритмом життя в маленьких містах на заході країни. "Я народилась і виросла в Мукачеві. У нас люди можу годинами просиджувати за столом з родиною і друзями. Не поспішають жити", - розповідає Тетяна Юрович.
РекламаВ "Кіфлику" подають виключно традиційні закарпатські страви. Всі рецепти Тетяна записала зі слів своєї мами та бабусі. Банош, угорський бограч, який тут варять з чотирьох сортів м’яса і декількох сортів закарпатської паприки, карп зі шпинатом і желе зі смородини. Меню вміщується на одному листку.
Незважаючи на зростаючий потік гостей, проект поки далекий від повернення інвестицій. Дві треті виручки йдуть на закупівлю продуктів. Багато чого – бринзу, сири, гриби, домашні копчені вироби, вина і наливки з фермерських господарств – привозять із Закарпаття. "Там всі один одного знають, тому якість дуже висока", - пояснює Тетяна Юрович.
Більше про закарпатський ресторан в столиці України читайте в нашому інтерв’ю з Тетяною Юрович.