Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • У Закарпатській ОДА обговорювали дорожню інфраструктуру краю

У Закарпатській ОДА обговорювали дорожню інфраструктуру краю

У Закарпатській ОДА обговорювали дорожню інфраструктуру краю

У четвер, 20 серпня, під головуванням заступника голови Закарпатської ОДА Михайла Рівіса відбулася нарада щодо нелегальних перевезень на автобусних маршрутах загального користування. Участь у заході взяли представники відомчого департаменту облдержадміністрації, управлінь МВС, Укртрансінспекції, ДАІ та ГУ ДФС у Закарпатській області.

ВІДЕО ДНЯ

Як зазначив Михайло Михайлович, мета наради - відпрацювати всі можливі механізми боротьби з нелегальними перевезеннями кожним із присутніх контролюючих органів. «Оскільки викорінення такого явища, як нелегальні перевезення, потребує комплексного і системного підходу для встановлення порядку на ринку автомобільних перевезень, створення безпечних та рівноцінних умов роботи всіх закарпатських автоперевізників», - зазначив Михайло Рівіс.

Присутні посадовці, в свою чергу, зазначили, що на сьогодні чинні нормативно-правові акти не дають змоги ефективні та результативні заходи щодо припинення функціонування «нелегальних» перевезень пасажирів.

Реклама

Так, в.о.начальника управління Укртрансінспекції в Закарпатській області Сергій Кейс поінформував, що через довготривалий мораторій на проведення спільних з іншими органами перевірок суб’єктів господарювання, збільшилася кількість безконтрольного перевезення автомобільним транспортом. Зокрема, перевізники стали систематично порушувати автотранспортне законодавство, в частині дозвільних документів, а головне – нехтувати вимогами щодо безпеки автомобільних перевезень. Крім того, вони не сплачують податки, використовують транспортні засоби, переобладнані з вантажних на пасажирські. Також не забезпечується проходження передрейсового медичного огляду водіїв та технічного стану їх автомобілів, чим створюються передумови виникнення дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками, - йдеться у повідомленні прес-служби Закарпатської ОДА.

В.о. директора департаменту житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури ОДА Едуард Маляр наголосив: «Скориставшись забороною перевірок контролюючими органами, відчувши безкарність, значно активізувалася категорія перевізників, які використовуючи транспортні засоби загальною пасажиромісткістю 8 пасажирів, маючи ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг з внутрішніх перевезень пасажирів на таксі, фактично здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування. Зазначена категорія перевізників, маскуючись під «таксі», практично витісняють з маршрутів регулярних перевізників».

Реклама

Представник ГУ ДФС у Закарпатській області зауважив, що посадові особи Закарпатської митниці у разі встановлення правопорушення мають право притягати до відповідальності автоперевізників, зокрема, за використання транспортних засобів, ввезених в Україну в режимі тимчасового ввезення, транзиту, та які знаходяться під митним контролем. А потім використовують для перевезення пасажирів.

Що стосується працівників Закарпатського територіального відділення Антимонопольного комітету, то вони також готові до заходів впливу до суб’єктів господарювання, які відносно інших суб’єктів господарювання (ліцензіатів) здійснюють свою діяльність у сфері перевезення пасажирів в умовах недобросовісної конкуренції. Тобто, коли у перевізника відсутня реєстрація як суб’єкта підприємницької діяльності, ліцензія, договір з органами виконавчої влади чи місцевого самоврядування на обслуговування автобусного маршруту тощо.

Зазначалося, що необхідно активізувати робочі групи та здійснювати раптові рейди в кожному районі краю, оскільки всі нелегальні пасажиропотоки формуються на районному рівні. Зокрема, в містах, селищах та селах через недосконалу маршрутну мережу або взагалі її відсутністю.

Реклама

Насамкінець Михайло Рівіс наголосив на необхідності вживати всі правові заходи, спрямовані на припинення нелегальних перевезень у краї задля безпеки пасажирів та недопущення надання послуг без відповідних дозвільних документів. А також застосовувати до порушників штрафні санкції. А вони нині чималі – 1700 гривень за кожний факт правопорушення.

«Через несплату нелегальними перевізниками жодних податків, ми не маємо можливість розвивати дорожню інфраструктуру краю, яку Київ передає на «плечі» місцевим бюджетам», - резюмував заступник голови ОДА Михайло Рівіс.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно