Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Жителі Ужгородщини тепер можуть передати показники лічильника за телефоном

Жителі Ужгородщини тепер можуть передати показники лічильника за телефоном

Жителі Ужгородщини тепер можуть передати показники лічильника за телефоном

ПАТ «Закарпатгаз» впроваджує багатоканальну телефонну лінію для споживачів природного газу м. Ужгород та Ужгородського району

ВІДЕО ДНЯ

55,7 тисяч споживачів природного газу мешканців обласного центру та Ужгородського району відтепер мають можливість передати показники лічильника газу за номером телефону новоствореної багатоканальної телефонної лінії. А в перспективі усі споживачі Закарпатської області матимуть змогу звернутись із своїми запитанням до оператора за єдиним номером контакт-центру.

Починаючи з 23 вересня поточного року клієнти ПАТ «Закарпатгаз» та ТОВ «Закарпатгаз Збут» зможуть передати показання лічильника газу за номером багатоканальної телефоної лінії (0312) 48-83-04. Наразі телефонна лінія буде гарантовано працювати з 14:00 до 18:00, так як працівники протягом першої половини дня залучені до особистого прийому громадян, – повідомили у ПАТ «Закарпатгаз».

Реклама

«Ми працюємо над забезпеченням якісного зворотнього зв’язку зі своїми клієнтами. Впровадження даної послуги – це перший крок до створення повноцінного, доступного для всіх споживачів Закарпатської області колл-центра, послугами якого в перспективі зможуть скористатись наші клієнти. Ми розуміємо, що не встигаємо обробляти ту кількість телефонних дзвінків, які поступають на телефони абонвідділу. Підключення до єдиного контакт-центру також потребує часу, тому нами було прийнято рішення про створення прямої багатоканальної телефонної лінії для наших споживачів вже сьогодні. Є сподівання, що такий крок значно полегшить контакт споживача з оператором, який вчасно зможе прийняти показання лічильника газу, надати необхідну консультацію, роз’яснення тощо», - коментує заступник голови правління ПАТ «Закарпатгаз» з обліку газу Олександр Голуб.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно