Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 310 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 17 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 800+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 15 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1800+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Закарпатські прикордонники руйнують міст, який сполучає Україну та Угорщину

Закарпатські прикордонники руйнують міст, який сполучає Україну та Угорщину

Закарпатські прикордонники руйнують міст, який сполучає Україну та Угорщину

У вівторок, 22 вересня, на міжнародному пункті пропуску "Тиса" відбулася робоча виїзна нарада під головуванням заступника голови Закарпатської ОДА Михайла Рівіса, на якій ішлося про впорядкування експлуатації металевого мосту через р.Тиса на території КПП "Тиса".

ВІДЕО ДНЯ

Під час свого візиту на українсько-угорський кордон Михайло Рівіс особисто відвідав "транспортний коридор", який сполучає Україну з Угорщиною, і пересвідчився у неналежній організації працівників прикордонної служби дорожнього руху та пропуску ними великовагового автотранспорту через міст в обидва напрямки. Справа в тім, що на вартовому шлагбаумі прикордонники гальмують кожну вантажівку при в’їзді та виїзді з України саме на початку моста, видаючи водіям талони. Через це відбувається постійне руйнування дорожнього покриття та втрата несучої здатності консольних металевих конструкцій мосту, – інформує прес-служба Закарпатської ОДА.

Присутній заступник начальника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Василь Рурич зауважив, що декілька років поспіль порушується перед прикордонною службою дане проблемне питання, втім "віз і досі там". Через ненормативні умови експлуатації моста, дорожники змушені щороку витрачати значні кошти з Держбюджету на проведення ремонтних робіт. Цьогоріч ця сума досягла позначки 800 тисяч гривень. В умовах вкрай обмеженого фінансування та серйозної загрози руйнації мосту, дорожники забили на сполох і звернулися по допомогу до керівництва краю.

Реклама

"Нормативними документами заборонена зупинка і стоянка на будь-яких мостах, – підкреслив Василь Андрійович. – У даному випадку консольні конструкції моста постійно перевантажені штучною зупинкою вантажівок, і в основному на українській стороні. Такий режим роботи металевих консольних конструкцій вже призвів до значних деформацій і в любий момент може призвести до втрати їх несучої здатності, – констатував Василь Андрійович, додавши. – Це підтвердили і фахівців-мостовики  проектної організації під час обстеження мосту. Причиною цього є робота світлофора на середині мосту при виїзді з України та зупинка автотранспорту для прикордонного контролю при в’їзді в Україну. Тож подальше зволікання цієї проблеми є неприпустимим, а можливо і злочинним", – підкреслив дорожник.

Насправді цій проблемі є просте вирішення і без значних фінансових затрат. Для уникнення накопичення фур під час виїзду та в’їзду до України, їх безперешкодний пропуск без навантаження на міст прикордонники можуть здійснювати попередньо домовившись із своїми колегами угорцями та правильно використовувати на мосту зелений сигнал на світлофорі.

Реклама

Вислухавши всі зауваження та пропозиції, Михайло Рівіс наголосив прикордонникам: врегулювати питання організації дорожнього руху вантажівок через міст у найкоротші терміни, аби унеможливити зупинку фур та руйнацію мосту. Дано доручення підготувати міжнародну зустріч з угорськими прикордонниками для узгодження спільних дій в організації пропуску каміонів та уникнення заторів на мосту. Одночасно наголошено, що всі заходи мають покращити комфортний перетин кордону, як для вантажного напрямку, так і пасажирського.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно