Депутати облради затвердили Програму діяльності Закарпатського обласного контактного центру на 2016 рік
Програму діяльності на цю державну установу спрямовано на виявлення за допомогою зворотного зв’язку проблемних питань державної політики, забезпечення оперативного реагування на потреби громадян.
Одним із найважливіших механізмів взаємодії із громадськістю є реагування на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування тощо.
На сьогодні міськвиконкомами, районними державними адміністраціями проводиться робота із опрацювання переважно письмових звернень, при цьому значно ускладнюється оперативне вжиття заходів для вирішення проблемних питань, що порушені представниками громадськості, а також своєчасне надання послуг інформаційно-довідкового характеру з питань діяльності зазначених органів, – йдеться у повідомленні прес-служби Закарпатської ОДА.
Тож, метою Програми є визначення основних засад створення системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, за допомогою якої забезпечуватиметься оперативне реагування на звернення громадськості, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на місцевому та державному рівні, а також інформування громадян про пріоритетні питання державної політики спільно з органами виконавчої влади.
Реклама– Очікується, що реалізація Програми дасть змогу впровадити механізм електронного урядування в роботу органів виконавчої влади з громадськістю, – зазначив голова Закарпатської облради Михайло Рівіс, додавши: – А також забезпечити оперативність реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях краян, підвищити ефективність державного управління, якість підготовки та прийняття рішень щодо найважливіших питань державного і суспільного життя з урахуванням думки громадськості.
Впровадження зазначеної програми створить додатковий механізм інформування громадськості з питань державної політики, забезпечить комплексне вирішення проблемних питань, з якими громадяни звертаються до органів виконавчої влади, а також підвищить рівень довіри громадян до органів виконавчої влади.
Реалізовуватиметься Програма за рахунок коштів обласного бюджету. Для цього на 2016 рік передбачається 534,1 тис. гривень.