Відомий журналіст та телеведучий Вахтанг Кіпіані розповів про серію програм про Закарпаття
В Ужгородському прес-клубі відбулася зустріч з Вахтангом Кіпіані, головним редактором онлайн-видання та ведучим програми «Історична правда», колекціонером друкованих видань, засновником Музею-архіву преси у Києві.
ВІДЕО ДНЯВідомий журналіст розповів про свою колекцію періодики, яку збирає із 1984 року. Зокрема: цікавиться пресою на мовах представників нацменшин, які живуть в Україні, а його добірка самвидавних українських друкованих видань є найбільшою в світі.
«Деяких видань закарпатських у мене нема, або я маю в копіях. Але цей процес поповнення, доповнення колекції самвидавної у мене триває, не закінчений. Ця самвидавна колекція є найбільшою в світі. Я читав сьогодні фонд «Смолоскипу», у них є 330 найменувань самвидаву. У мене є 830 приблизно. Ще приблизно про 350-400 знаю, що були», – зауважив медійник.
РекламаПоділився Вахтанг Кіпіані і власним досвідом створення сучасного контенту для ЗМІ, розповів про маніпуляційні практики в медіа та їх вплив на деформування суспільного сприйняття і картинок реальних подій. А також поділився інформацією про серію передач, присвячених Карпатській Україні та анонсував вихід абсолютно нового проекту на історичну тематику.
«Час від часу ми говоримо про історію Закарпаття. Зараз ми записали черговий спецпроект про Карпатську Україну. Він буде прив’язаний до показу фільму «Срібна Земля», буде фільм Тараса Химича, а ми будемо проводити обговорення. Зокрема приїздив пан Володимир Кришеник з Ужгорода, котрий спогади батька презентував. Говоритимемо з львівськими і закарпатськими дослідниками. У якості тізера, рекламного говорю про нову платформу, новий проект. Незабаром буде новий історично-популярний проект. Детально про нього казати не буду, але він буде великий, має прозвучати більш потужно, ніж «Історична правда» (і видання, і програма). Буду причетний до цього нового проекту, але треба ще тиждень-два почекати. Ідея – стукатися у кожні двері. Бо навіть тих півмільйона, які ми маємо, недостатньо для 44 млн країни», – каже Вахтанг Кіпіані.
РекламаПідкреслив Вахтанг Кіпіані і важливість перевірки джерел інформації, особливо тієї, яка надходить із соцмереж. І акцентував: межі його колекції видань – немає, вивчає історію від початків зародження преси аж до Фейсбуку.